Viveste
Clink Diensten
Openbaar Belang
De Woonplaats
Woningstichting Barneveld
Thius
Viverion
Woningbelang
Reggewoon
Woonpartners
Quawonen
Woongroen
Woonconcept
Staedion
Havensteder
Portaal
WonenBreburg
Samenwerking sinds 2018 In 2018 begint WonenBreburg, een woningcorporatie met vestigingen in Tilburg en Breda, haar samenwerking met Unexus. De wereld van vaste telefoons verdwijnt langzaam, en medewerkers werken steeds meer hybride. Om de dienstverlening optimaal te houden, zoekt WonenBreburg naar een moderne omnichannel-oplossing die naadloos aansluit op hun klantvolgsysteem (KVS). Hun wens? Een toekomstbestendige…
Lees meerUwoon
Ons Huis
Woonin
HW Wonen
Woonbron
Eigen Haard
Woontij
SWEMP
Wonen Midden-Delfland
deltaWonen
PréWonen
Waardwonen
Over Waardwonen Waardwonen, gevestigd in Huissen, Gelderland, is een woningcorporatie die onderdak biedt aan bijna 4.000 huishoudens in Lingewaard en Berg en Dal. Voor al deze huurders wil Waardwonen zorgen voor een comfortabele woonplek, waar zij zichzelf kunnen zijn. Een plek die veilig en vertrouwd is in een fijne buurt, en waar je prettig met…
Lees meerParteon
Ymere
Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar hoe doe je dat op een efficiënte manier waarbij je huurders verschillende communicatiekanalen ter beschikking stelt en overzicht wilt houden? CorporatieGids Magazine sprak erover met Christiaan Koenders, Manager Klantbediening bij Ymere. “De cijfers van onze…
Lees meerWoningbouwvereniging Hoek van Holland
Bo-Ex
De Sleutels
Als klantconsulent afwisselend thuis- of op kantoor werken, en toch altijd bereikbaar blijven? Woningcorporatie De Sleutels vond dat dit moest kunnen en ging aan de slag met haar hybride bereikbaarheid. De klantconsulenten van het klantcontact centrum (KCC) moest voorheen werken met de mobiele telefoon en konden niet warm doorverbinden. Daarom begon een werkgroep met de…
Lees meerWoonplus
Woonplus Schiedam maakt gebruik van Unexus Connect met vast-mobiel integratie, presence management, text-to-speech call flows en de rapportagetool. De text-to-speech wordt gebruikt voor de call flows. Daarin kan het functioneel beheer zelf ook gemakkelijk aanpassingen doen. Ervaring van Kevin Stouthandel, Functioneel beheerder bij Woonplus ‘Wat ons vooral zo enthousiast maakt is dat het met Unexus…
Lees meerTalis
Zeeuwland
Rentree
Rentree verving haar oude telefonieplatform voor Unexus Connect. De oude telefoniecentrale voldeed niet meer aan de verwachtingen. Een telefonie-update te midden van de uitdagingen rondom corona was nodig om hybride werken te faciliteren voor de medewerkers. Zo kwam Rentree uit bij Unexus. Een nieuwe oplossing Vanwege de begintijd van corona moesten de medewerkers van…
Lees meerCasade
Domijn
Vivare
BrabantWonen
BrabantWonen is een snel groeiende woningcorporatie. Ze bezitten momenteel zo’n 22.000 VHE’s en de komende jaren is de verwachting dat er per jaar enkele honderden nieuwbouwwoningen bij gaan komen. Bij zo’n groei hoort ook een verdere professionalisering van de bedrijfsvoering en ICT-infrastructuur. Om de wensen en groei te realiseren zijn ze op zoek gegaan naar…
Lees meer