Microsoft-Teams-Woman-working-Unexus

Klantcase

Waarom BrabantWonen koos voor het telefonie platform van Unexus

BrabantWonen is een snel groeiende woningcorporatie. Ze bezitten momenteel zo’n 22.000 VHE’s en de komende jaren is de verwachting dat er per jaar enkele honderden nieuwbouwwoningen bij gaan komen. Bij zo’n groei hoort ook een verdere professionalisering van de bedrijfsvoering en ICT-infrastructuur. Om de wensen en groei te realiseren zijn ze op zoek gegaan naar een modern modulair platform, waarmee ze meerdere geïntegreerde kanalen kunnen aanbieden en de huurders meteen kunnen verbinden met de juiste medewerker.

Het geïntroduceerde telefonieconcept sluit goed aan bij de werkplek filosofie. BrabantWonen wil werken met het anyplace, anytime, anywhere principe. Meer thuiswerken zal, naast het werken op kantoor en bij de klant, een structureel onderdeel van de organisatie blijven. De bijzondere omstandigheden in de wereld hebben er mede voor gezorgd dat deze blijvende verandering heeft plaatsgevonden. Dankzij Unexus is er nu de keuze en flexibiliteit om dit te faciliteren.

De actualisatie van de (beschikbaarheids)status en de agenda koppelingen bieden iedereen binnen de organisatie inzicht in de aanwezigheid van de collega’s. Dankzij de opgestelde interne richtlijnen zorgt dit voor een efficiënte bedrijfsvoering.

Bij de klantingangen heeft BrabantWonen nu de koppeling met het primaire ERP systeem; Tobias AX van Aareon. Dankzij deze integratie profiteert men optimaal van alle beschikbare informatie. Dit zorgt voor een betere klantervaring en efficiënte gesprekken doordat alle informatie meteen beschikbaar is voor de KCC medewerkers.

Plaatsonafhankelijk Werken

Dankzij het gebruik van de soft client, of mobiele Unexus App, kan iedereen nu thuiswerken. Mensen moeten niet meer naar kantoor maar mogen naar kantoor komen. Unexus Connect is altijd beschikbaar op de smartphone dankzij de iOS & Android App, hiermee kan men o.a. bij het online telefoonboek, de status aanpassen en zich aan-/ afmelden voor bepaalde (bel)groepen. Dit maakt het makkelijk om bij te springen als de situatie daar om vraagt en zorgt voor een flexibele organisatie.

Er is een omgeving gecreëerd zonder vaste toestellen, elke collega heeft een Surface tablet (soft client) en mobiele telefoon (Unexus App). Daarmee is de organisatie flexibel en schaalbaar geworden. Even bijspringen waar en wanneer dat nodig blijkt is nu simpel. De nieuwe situatie maakt het dagelijks beheer veel makkelijker en het systeem draait nu in de Unexus Cloud. De interne en externe communicatie is zorgeloos en totaal locatie onafhankelijk geworden.

Lees meer over deze klantcase door deze te downloaden. Dit kan rechts op deze pagina.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

BrabantWonen

Oplossing

  • Unexus Cloud Datacenter

  • Verbetering Bereikbaarheid

  • Flexibiliteit

  • Presence Management

  • Plaatsonafhankelijk Werken

  • Schaalbaarheid

Integratie

  • Tobias AX

  • Fox Contact

  • Microsoft 365

  • Active Directory

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen