Toen woningcorporatie Weller zich ging bezighouden met de ontwikkeling van het Maankwartier project, was ook al snel duidelijk dat het nieuwe hoofdkantoor daar gehuisvest zou gaan worden. Het project, naar een ontwerp van kunstenaar Michel Huisman, transformeert het stationsgebied in Heerlen van probleemomgeving naar een gebied van buitengewone schoonheid, met uitgebreide ruimte voor wonen, werken, winkelen en recreatie.

De naderende verhuizing was voor Weller ook het moment om de bestaande communicatie-infrastructuur tegen het licht te houden en ook daar te kiezen voor modernisering. Weller wou stappen maken en de functionaliteit en moderniteit van het Klanten Contact Centrum verbeteren. Na een uitgebreide analyse van de beschikbare opties viel de keuze al snel op Unexus. Unexus heeft in 2 maanden tijd parallel aan de bestaande bedrijfsvoering een nieuw systeem opgebouwd. Dankzij de korte lijnen en het veelvuldig persoonlijk contact op locatie konden we een snelle doorlooptijd en livegang waarmaken.

“Met Unexus hebben wij absoluut de juiste keuze gemaakt. Deskundige, snelle en optimale implementatie door Unexus en Unexus Connect is een fantastisch product wat bijdraagt aan een nog betere dienstverlening naar onze klanten.”

De nieuwe oplossing biedt Weller onder andere het slimme Unexus Connect platform, uitvoerige Vast-Mobiel integratie, Presence Management voor alle werknemers en een volledige integratie met Empire van cegeka-dsa. Unexus Connect verzorgt verder onder andere een universele wachtrij met slimme routering, call flow optimalisatie, quality management met handige rapportages, klantidentificatie en klanthistorie, een centraal telefoonboek, Microsoft (Office) 365 integratie en nog veel meer. Dankzij Unexus Connect heeft Weller nu een moderne alles-in-één omnichannel oplossing.

Unexus wenst Weller vele fijne jaren op hun nieuwe prachtige plek en kijkt uit naar een langdurige en plezierige samenwerking.

Het Maankwartier in Heerlen

Lees ook

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...

Vier voordelen van Business Intelligence voor klantenservice professionals

Klantenservice professionals hebben de verantwoordelijkheid om hoogwaardige dienstverlening en ondersteuning te bieden aan klanten. Informatie speelt daarbij een cruciale rol ...

Terugblik op een inspirerende Klantendag

Afgelopen dinsdag vierden we ons 12,5 jarig jubileum samen met onze klanten in het Spoorwegmuseum in Utrecht. We kijken met ...

Op weg naar verbeterde klantcommunicatie met SWEMP

Onlangs vond de feestelijke ondertekening plaats van de raamovereenkomst tussen SWEMP en Unexus! Wij leveren voor de deelnemers van het SWEMP-samenwerkingsverband ...

Over eerste klanten, huidige ontwikkelingen en onze toekomstplannen

Dit jaar op 1 oktober 2023 bestaan wij 12,5 jaar! Een bijzonder moment, zeker omdat we trots en dankbaar zijn ...