Toen woningcorporatie Weller zich ging bezighouden met de ontwikkeling van het Maankwartier project, was ook al snel duidelijk dat het nieuwe hoofdkantoor daar gehuisvest zou gaan worden. Het project, naar een ontwerp van kunstenaar Michel Huisman, transformeert het stationsgebied in Heerlen van probleemomgeving naar een gebied van buitengewone schoonheid, met uitgebreide ruimte voor wonen, werken, winkelen en recreatie.

De naderende verhuizing was voor Weller ook het moment om de bestaande communicatie-infrastructuur tegen het licht te houden en ook daar te kiezen voor modernisering. Weller wou stappen maken en de functionaliteit en moderniteit van het Klanten Contact Centrum verbeteren. Na een uitgebreide analyse van de beschikbare opties viel de keuze al snel op Unexus. Unexus heeft in 2 maanden tijd parallel aan de bestaande bedrijfsvoering een nieuw systeem opgebouwd. Dankzij de korte lijnen en het veelvuldig persoonlijk contact op locatie konden we een snelle doorlooptijd en livegang waarmaken.

“Met Unexus hebben wij absoluut de juiste keuze gemaakt. Deskundige, snelle en optimale implementatie door Unexus en Unexus Connect is een fantastisch product wat bijdraagt aan een nog betere dienstverlening naar onze klanten.”

De nieuwe oplossing biedt Weller onder andere het slimme Unexus Connect platform, uitvoerige Vast-Mobiel integratie, Presence Management voor alle werknemers en een volledige integratie met Empire van cegeka-dsa. Unexus Connect verzorgt verder onder andere een universele wachtrij met slimme routering, call flow optimalisatie, quality management met handige rapportages, klantidentificatie en klanthistorie, een centraal telefoonboek, Microsoft (Office) 365 integratie en nog veel meer. Dankzij Unexus Connect heeft Weller nu een moderne alles-in-één omnichannel oplossing.

Unexus wenst Weller vele fijne jaren op hun nieuwe prachtige plek en kijkt uit naar een langdurige en plezierige samenwerking.

Het Maankwartier in Heerlen

Lees ook

Unexus Connect is Microsoft Teams gecertificeerd!

Wij hebben voor ons omnichannel platform Unexus Connect de volledige Microsoft 365 certificering behaald! De mogelijkheden en functionaliteiten van Contact ...

Time to Connect! Welkom bij onze Klantendag op 14 november 2023

De afgelopen jaren waren we goed op stoom en hebben we een mooie groei mogen doormaken. Daar willen we jullie, onze ...

PréWonen kiest voor Unexus

Stichting Pré Wonen is een woningcorporatie met circa 16.000 woningen in Haarlem, Beverwijk, Bloemendaal, Heemstede en Zandvoort. Ze bieden huisvesting ...

Klantcontact afgestemd op de huurder, met oog voor de huurder

De manieren waarop een woningcorporatie vandaag de dag in contact kan staan met haar huurders zijn legio. Grip houden op ...
Op 7 augustus jl. hebben Titi van der Poel, directeur Digitale Transformatie bij Havensteder, en Wim Pullens, commercieel directeur bij Unexus, de samenwerking bekrachtigd door ondertekening van een samenwerkingsovereenkomst.

Havensteder en Unexus slaan handen ineen

Afgelopen week ondertekenden wij officieel onze samenwerking met Stichting Havensteder uit Rotterdam! Nieuwe inrichting klantcommunicatie Het eerste contact tussen Havensteder ...

Dirk Stuip aangetreden als CEO bij Unexus

De afgelopen jaren hebben we sterk mogen doorgroeien. Daar zijn we onze klanten, leveranciers en partners erg dankbaar voor! Door ...