Unexus Connect maakt klantcommunicatie makkelijker, efficiënter en meetbaar. Het platform is modulair opgezet. Zo kan het gemakkelijk worden aangepast aan de wensen van élke organisatie. Dankzij de jarenlange ervaring van het Unexus team, helpen we u om ons platform perfect af te stemmen op uw communicatieprocessen.
Volledig geïntegreerd communicatieplatform
De modules binnen het Unexus Connect platform zorgen er voor dat we het platform precies inrichten naar de wensen van de klant. Een omnichannel oplossing met quality monitoring en een vast-mobiel integratie? Allemaal mogelijk!
Omnichannel klantcontact
De omnichannel oplossing biedt de afhandeling van meerdere kanalen tegelijkertijd in één slim platform. Kies voor telefonie en e-mail routering, en voeg webchat, WhatsApp en Facebook messenger toe als communicatiekanaal. Alle communicatie-historie wordt bewaard in het Unexus platform en blijft dan ook altijd voor analyse beschikbaar.
Microsoft Teams
De manier waarop we werken en communiceren is in volle verandering. Door de huidige ontwikkelingen werken veel mensen thuis (of hybride) en is vergaderen op afstand normaal geworden. Om medewerkers hierin te faciliteren hebben organisaties geïnvesteerd in moderne werkplekken en technologieën die plaatsonafhankelijk werken gemakkelijker maken. Unexus ontwikkelt mee met deze trend en integreert volledig met Microsoft Teams. Daardoor zijn er verschillende mogelijkheden om hybride werken met Microsoft Teams in te bedden in uw Contact Center.
Onze projectmatige aanpak
Wij doen het werk en nemen de zorg van u over. Bij iedere implementatie gaan we projectmatig te werk. Onze ervaren project managers begeleiden u gedurende het hele proces, van start tot oplevering van een werkende communicatie oplossing. En de nazorg, in de vorm van training, support of monitoring, wordt door de project manager verzorgd.
Professioneel advies
Uw zorg is ónze zorg. Ieder bedrijf is uniek, met specifieke wensen en behoeften die wij eerst in kaart brengen. Daarna gaan we aan de slag om in overleg met de betrokken medewerkers een gedegen advies uit te brengen. Dit kan leiden tot een standaard oplossing (UCS express, UCS professional, of UCS connect), maar misschien is maatwerk meer iets voor uw bedrijf omwille van een bijzondere integratie.
Uw zorg is onze zorg
Wij vinden onze eigen klantenservice en bereikbaarheid heel belangrijk. Wij bieden u verschillende serviceniveaus aan waaruit u kunt kiezen zoals gegarandeerd software onderhoud (software assurance) tot 24/7 all-in support.
Het Unexus supportteam is daarom 24 uur per dag via het hiervoor ingerichte helpdesk beschikbaar. Hier kunt u via een ticket eventuele incidenten melden en de status bekijken van openstaande tickets. Wij bieden verschillende serviceniveaus aan waaruit u kunt kiezen, zoals gegarandeerd software onderhoud (software assurance) of aangepaste responsetijden (24/7). Het supportteam is ook te bereiken via support@unexus.nl.
Daarnaast hebben we sinds kort ook een storingstatuswebsite waarbij u gepland onderhoud en eventuele storingen bij één van onze leveranciers of in onze eigen software kunt inzien.