unexus-contact-solutions-header

Oplossingen

Unexus Connect

Unexus Connect maakt klantcommunicatie makkelijker, efficiënter en meetbaar. Het platform is modulair opgezet. Zo kan het gemakkelijk worden aangepast aan de wensen van élke organisatie. Dankzij de jarenlange ervaring van het Unexus team, helpen we u om ons platform perfect af te stemmen op uw communicatieprocessen.

Volledig geïntegreerd communicatieplatform

De modules binnen het Unexus Connect platform zorgen er voor dat we het platform precies inrichten naar de wensen van de klant. Een omnichannel oplossing met quality monitoring en een vast-mobiel integratie? Allemaal mogelijk!

Omnichannel klantcontact

De omnichannel oplossing biedt de afhandeling van meerdere kanalen tegelijkertijd in één slim platform. Kies voor telefonie en e-mail routering, en voeg webchat, WhatsApp en Facebook messenger toe als communicatiekanaal. Alle communicatie-historie wordt bewaard in het Unexus platform en blijft dan ook altijd voor analyse beschikbaar.

Microsoft Teams

De manier waarop we werken en communiceren is in volle verandering. Door de huidige ontwikkelingen werken veel mensen thuis (of hybride) en is vergaderen op afstand normaal geworden. Om medewerkers hierin te faciliteren hebben organisaties geïnvesteerd in moderne werkplekken en technologieën die plaatsonafhankelijk werken gemakkelijker maken. Unexus ontwikkelt mee met deze trend en integreert volledig met Microsoft Teams. Daardoor zijn er verschillende mogelijkheden om hybride werken met Microsoft Teams in te bedden in uw Contact Center.

Onze projectmatige aanpak

Wij doen het werk en nemen de zorg van u over. Bij iedere implementatie gaan we projectmatig te werk. Onze ervaren project managers begeleiden u gedurende het hele proces, van start tot oplevering van een werkende communicatie oplossing. En de nazorg, in de vorm van training, support of monitoring, wordt door de project manager verzorgd.

Professioneel advies

Uw zorg is ónze zorg. Ieder bedrijf is uniek, met specifieke wensen en behoeften die wij eerst in kaart brengen. Daarna gaan we aan de slag om in overleg met de betrokken medewerkers een gedegen advies uit te brengen. Dit kan leiden tot een standaard oplossing (UCS express, UCS professional, of UCS connect), maar misschien is maatwerk meer iets voor uw bedrijf omwille van een bijzondere integratie.

Uw zorg is onze zorg

Wij vinden onze eigen klantenservice en bereikbaarheid heel belangrijk. Wij bieden u verschillende serviceniveaus aan waaruit u kunt kiezen zoals gegarandeerd software onderhoud (software assurance) tot 24/7 all-in support.

Het Unexus supportteam is daarom 24 uur per dag via het hiervoor ingerichte helpdesk beschikbaar. Hier kunt u via een ticket eventuele incidenten melden en de status bekijken van openstaande tickets. Wij bieden verschillende serviceniveaus aan waaruit u kunt kiezen, zoals gegarandeerd software onderhoud (software assurance) of aangepaste responsetijden (24/7). Het supportteam is ook te bereiken via support@unexus.nl.

Daarnaast hebben we sinds kort ook een storingstatuswebsite waarbij u gepland onderhoud en eventuele storingen bij één van onze leveranciers of in onze eigen software kunt inzien.

hammock

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen