Gemeente Venlo

KCC Gemeente Venlo gebruikt omnichannel omgeving Unexus Connect Al een tijd lag er bij Gemeente Venlo de vraag voor een omnichannel omgeving. Via een brede marktconsultatie kwam de projectgroep van de gemeente uit bij Unexus. Rob aan de Brugh, Projectleider Informatiemanagement vertelt hier meer over. Waardoor besloten jullie om met Unexus om de tafel te…

Lees meer

Gemeente Montferland

De gemeente Montferland bevindt zich in het oosten van de provincie Gelderland. Montferland heeft een oppervlakte van ca. 110 km² en telt ruim 35.000 inwoners. Het gemeentebestuur is gevestigd in Didam. Hier werken ongeveer 325 medewerkers, verdeeld over 8 afdelingen. Om te zorgen dat de bereikbaarheid van de gemeente optimaal bereikbaar blijft, is gekozen voor een nieuwe…

Lees meer

JGZ Zuid-Holland West

JGZ Zuid-Holland West adviseert en begeleidt bij het opgroeien en opvoeden van kinderen en jongeren en verleent preventieve medische zorg. Dit betekent dat JGZ ZHW kijkt naar álle kinderen; kinderen waar het goed mee gaat en kinderen waar (tijdelijk) zorgen over zijn. De 250 medewerkers werken dagelijks met volle inzet op 28 locaties in de regio…

Lees meer

Gemeente Oss

“Gemeente Oss wil haar klanten (burgers, instellingen en bedrijven) ‘kwalitatief goede, effectieve en efficiënte dienstverlening’ bieden.” De dienst Publiekszaken is primair verantwoordelijk voor alle één op één klantcontacten met de gemeentelijke organisatie. De front office is aangesteld als eigenaar van de klantvraag. Het motto luidt: Behandel de klant, zoals u zelf behandeld wenst te worden.

Lees meer

GGD Brabant-Zuidoost

GGD Brabant-Zuidoost heeft ervoor gekozen te gaan werken met het Unexus Communicatie Platform. Gekozen is voor een geïntegreerde telefonie- en contactcenter oplossing, die wordt gekoppeld aan de verschillende systemen die bij de GGD op dit moment in gebruik zijn (zoals Skype en Outlook). Stabiele en optimale bereikbaarheid zijn sleutelwoorden voor veel organisaties. GGD Brabant-Zuidoost heeft…

Lees meer