Toen woningcorporatie Weller zich ging bezighouden met de ontwikkeling van het Maankwartier project, was ook al snel duidelijk dat het nieuwe hoofdkantoor daar gehuisvest zou gaan worden. Het project, naar een ontwerp van kunstenaar Michel Huisman, transformeert het stationsgebied in Heerlen van probleemomgeving naar een gebied van buitengewone schoonheid, met uitgebreide ruimte voor wonen, werken, winkelen en recreatie.

De naderende verhuizing was voor Weller ook het moment om de bestaande communicatie-infrastructuur tegen het licht te houden en ook daar te kiezen voor modernisering. Weller wou stappen maken en de functionaliteit en moderniteit van het Klanten Contact Centrum verbeteren. Na een uitgebreide analyse van de beschikbare opties viel de keuze al snel op Unexus. Unexus heeft in 2 maanden tijd parallel aan de bestaande bedrijfsvoering een nieuw systeem opgebouwd. Dankzij de korte lijnen en het veelvuldig persoonlijk contact op locatie konden we een snelle doorlooptijd en livegang waarmaken.

“Met Unexus hebben wij absoluut de juiste keuze gemaakt. Deskundige, snelle en optimale implementatie door Unexus en Unexus Connect is een fantastisch product wat bijdraagt aan een nog betere dienstverlening naar onze klanten.”

De nieuwe oplossing biedt Weller onder andere het slimme Unexus Connect platform, uitvoerige Vast-Mobiel integratie, Presence Management voor alle werknemers en een volledige integratie met Empire van cegeka-dsa. Unexus Connect verzorgt verder onder andere een universele wachtrij met slimme routering, call flow optimalisatie, quality management met handige rapportages, klantidentificatie en klanthistorie, een centraal telefoonboek, Microsoft (Office) 365 integratie en nog veel meer. Dankzij Unexus Connect heeft Weller nu een moderne alles-in-één omnichannel oplossing.

Unexus wenst Weller vele fijne jaren op hun nieuwe prachtige plek en kijkt uit naar een langdurige en plezierige samenwerking.

Het Maankwartier in Heerlen

Lees ook

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft ...