Nieuws

Woningcorporatie Rentree live met Unexus Connect

Afgelopen oktober verving Rentree haar oude telefonieplatform voor Unexus Connect. De oude telefoniecentrale voldeed niet meer aan de verwachtingen. Een telefonie-update te midden van de uitdagingen rondom corona was nodig om hybride werken te faciliteren voor de medewerkers. Zo kwam Rentree uit bij Unexus.  

Rondkijken naar een nieuwe oplossing

Vanwege de begintijd van corona moesten de medewerkers van het Klant Contact Centrum (KCC) Rentree veel thuiswerken. Helaas bracht de oude telefoniecentrale niet veel mogelijkheden voor hybride werken met zich mee.

All-in-one

Nadat Rentree eerst zelf een tijdelijke oplossing had gevonden, gingen ze verder op zoek naar een all-in-one platform. De basis vormde telefonie, waarbij bellen vanaf verschillende locaties mogelijk zou worden. Daarnaast was de organisatie op zoek naar een partner waar op termijn ook meer mogelijk zou zijn. Rentree maakt nu ook gebruik van Google Voice voor het telefoonmenu. Zo hoeven er geen bandjes meer ingesproken te worden.

Meer mogelijk

De basis staat nu, maar een eventuele vertaalslag in de toekomst ligt voor Rentree ook zeker op tafel. Hoe kun je WhatsApp en de Chatfunctie op de website ondersteunend inzetten voor je KCC? Over deze kanalen wordt momenteel nog verder nagedacht.

Sinds oktober is Rentree live met Unexus Connect. De ervaring tot nu toe? De Rentree-medewerkers zijn bereikbaar waar ze ook maar werken.

Welkom bij Unexus Connect!

Benieuwd naar onze andere klanten?

Onlangs spraken we met Woonstichting Stek over de oplossingen die zij afnemen bij Unexus. Stek is al sinds 2015 klant en samen werken we aan de beste klantoplossingen voor hun huurders.

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen