Ook tijdens deze aparte tijd gaan we onverminderd door met het aansluiten van nieuwe klanten op ons communicatieplatform; Unexus Connect. Zo ook bij Woonforte, een woningcorporatie met circa 115 medewerkers en bijna 11.000 woningen in Alphen aan den Rijn en omstreken. Unexus heeft inmiddels tientallen woningcorporaties in het klantenbestand en mag zich met recht specialist in de branche noemen. Deze specifieke kennis en ervaring helpen natuurlijk extra tijdens het realiseren van een livegang gedurende de coronacrisis.

Gebruiksvriendelijk modern communicatieplatform

De bulk van dit project is van afstand gerealiseerd en ook de trainingen hebben allemaal online via Microsoft Teams plaatsgevonden. Deze implementatie vanaf afstand geeft meteen ook goed weer dat Unexus Connect gebruiksvriendelijk en laagdrempelig is, en binnen elke organisatie snel kan worden ingevoerd. Woonforte gebruikt nu een modern communicatieplatform met onder andere telefonie in de Cloud, vast-mobiel integratie, presence management, multichannel communicatie en een applicatie koppeling met Umbrella van Embrace. Voor eventuele uitbreidingen van koppelingen, kanalen en licenties biedt Unexus Connect een hoge mate van flexibiliteit zowel in schaalbaarheid als in functionaliteit. Verder is er dankzij de uitgebreide rapportagemogelijkheden veel meer inzicht in het presteren van de organisatie en de klantervaringen.

Leen Spaans, Manager ICT bij Woonforte: “Wat betekent Unexus Connect voor Woonforte? Blije medewerkers bij de Eerstelijns Service en betere wachtrij-informatie voor de klant. Die weet nu waar die aan toe is en dat is een stuk fijner wachten. Win-win dus!”

Ondanks de veranderende omstandigheden en roerige tijden kunnen we dankzij de jarenlange ervaring en bewezen aanpak wederom terugkijken op een probleemloos verlopen project. Woonforte is klaar voor nu en de toekomst! Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking en om te zien wat Unexus voor uw organisatie kan betekenen.

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...