unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Unexus Connect integreert met Microsoft Teams

De afgelopen periode hebben veel organisaties en werknemers versneld kennis gemaakt met Microsoft Teams. Teams is bijzonder nuttig om de teamcommunicatie te verbeteren en biedt veel mogelijkheden om effectief samen te werken. Met het programma kunnen mensen binnen en buiten de organisatie met elkaar chatten, videobellen en samenwerken in documenten.

Integreren van (bedrijfs-)applicaties

Het gebruik is door het recente vele thuiswerken in een stroomversnelling gekomen, met momenteel zo’n 80 miljoen dagelijkse gebruikers en op de piek 4 miljard vergaderminuten op één dag. Teams is als Microsoft communicatiedienst de opvolger van Skype for Business wat later zal worden uitgefaseerd.

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect heeft al geruime tijd een door Microsoft gecertificeerde integratie met Microsoft Skype for Business en biedt vanaf nu ook integratie met Microsoft Teams.

Belangrijkste kenmerken van deze integratie met Teams zijn:

  • De aanwezigheidsstatus van Teams gebruikers is te zien binnen de Unexus Connect client.
  • De look & feel van Teams is overgenomen op het gebied van de kleurstelling en lay-out.
  • Direct routing; bellen en oproepen ontvangen met Teams.
  • Binnen de Unexus client Teams als softphone gebruiken.


Zodra Microsoft meer integratiemogelijkheden opent zullen we verdere stappen nemen om die toe te voegen aan het Unexus Connect platform, en de integratie nog verder uit te breiden. Bijvoorbeeld de mogelijkheid om direct te kunnen video conferencen vanuit Unexus Connect via Teams.

Thuiswerken is een blijvend onderdeel van onze samenleving geworden en met deze hulpmiddelen zorgen we dat dat ook efficiënt kan. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt u en uw team om de samenwerking met collega’s naar een hoger niveau te tillen. Zo wordt Unexus Connect nog completer en het thuiswerken steeds makkelijker. Neem contact met ons op voor vrijblijvende verdere informatie en kennismaking.

E: info@unexus.nl / T:

Deel deze pagina

Business Intelligence

Inzicht in je klantcontactdata met BI

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen