De CorporatieGids LIVE Kennisdag 2022 is dé dag waarop woningcorporaties nader kunnen kennismaken met Unexus door middel van een leerzame en interessante kennissessie.

Op dinsdag 22 maart 2022 in Expo Houten om 13:15 tonen wij waarom meer dan 50 corporaties Unexus klantcontactoplossingen al inzetten om het contact met huurders effectiever en klantvriendelijk in te richten.

In onze sessie; Hoge klanttevredenheid begint bij optimale bereikbaarheid met de alles-in-1 communicatie-oplossing van Unexus, gaan we onder meer in op 3 trends. We demonstreren welke inzichten en verbeterpunten het Unexus BI-dashboard kan geven in alle communicatiestromen. We tonen dat door de integratie van het Unexus communicatieplatform binnen Microsoft Teams u de voordelen van Teams kan combineren met echte contactcenter functionaliteit. Daarnaast ziet u hoe Unexus AI tekst- en taalherkenning inzet om het werk van contactcentermedewerkers gemakkelijker, efficiënter en productiever te maken.

Reserveer nu uw plek en dan zien we u graag bij onze sessie om alle unieke voordelen van Unexus aan u te demonstreren.

Als medewerker van een woningcorporatie kunt u zich hier aanmelden voor onze sessie om 13:15. Meer informatie over de dag is hier te lezen. De gratis dag is een erg geschikte gelegenheid om u te oriënteren op oplossingen voor uw woningcorporatie, gerichte vragen te stellen en te netwerken.

Wij zien u graag bij onze sessie op CorporatieGids LIVE op 22 maart in Expo Houten!

Benieuwd naar onze oplossingen?

Unexus Connect is in-house ontwikkeld en gebaseerd op de meest recente Microsoft technologieën. Door gebruik te maken van open standaarden is maximale compabiliteit gegarandeerd. Zo past de software van Unexus in iedere moderne ICT infrastructuur.

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...