unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Woonforte is live met Unexus Connect

Ook tijdens deze aparte tijd gaan we onverminderd door met het aansluiten van nieuwe klanten op ons communicatieplatform; Unexus Connect. Zo ook bij Woonforte, een woningcorporatie met circa 115 medewerkers en bijna 11.000 woningen in Alphen aan den Rijn en omstreken. Unexus heeft inmiddels tientallen woningcorporaties in het klantenbestand en mag zich met recht specialist in de branche noemen. Deze specifieke kennis en ervaring helpen natuurlijk extra tijdens het realiseren van een livegang gedurende de coronacrisis.

Gebruiksvriendelijk modern communicatieplatform

De bulk van dit project is van afstand gerealiseerd en ook de trainingen hebben allemaal online via Microsoft Teams plaatsgevonden. Deze implementatie vanaf afstand geeft meteen ook goed weer dat Unexus Connect gebruiksvriendelijk en laagdrempelig is, en binnen elke organisatie snel kan worden ingevoerd. Woonforte gebruikt nu een modern communicatieplatform met onder andere telefonie in de Cloud, vast-mobiel integratie, presence management, multichannel communicatie en een applicatie koppeling met Umbrella van Embrace. Voor eventuele uitbreidingen van koppelingen, kanalen en licenties biedt Unexus Connect een hoge mate van flexibiliteit zowel in schaalbaarheid als in functionaliteit. Verder is er dankzij de uitgebreide rapportagemogelijkheden veel meer inzicht in het presteren van de organisatie en de klantervaringen.

Leen Spaans, Manager ICT bij Woonforte: “Wat betekent Unexus Connect voor Woonforte? Blije medewerkers bij de Eerstelijns Service en betere wachtrij-informatie voor de klant. Die weet nu waar die aan toe is en dat is een stuk fijner wachten. Win-win dus!”

Ondanks de veranderende omstandigheden en roerige tijden kunnen we dankzij de jarenlange ervaring en bewezen aanpak wederom terugkijken op een probleemloos verlopen project. Woonforte is klaar voor nu en de toekomst! Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking en om te zien wat Unexus voor uw organisatie kan betekenen.

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen