Nieuws

Woonforte is live met Unexus Connect

Ook tijdens deze aparte tijd gaan we onverminderd door met het aansluiten van nieuwe klanten op ons communicatieplatform; Unexus Connect. Zo ook bij Woonforte, een woningcorporatie met circa 115 medewerkers en bijna 11.000 woningen in Alphen aan den Rijn en omstreken. Unexus heeft inmiddels tientallen woningcorporaties in het klantenbestand en mag zich met recht specialist in de branche noemen. Deze specifieke kennis en ervaring helpen natuurlijk extra tijdens het realiseren van een livegang gedurende de coronacrisis.

Gebruiksvriendelijk modern communicatieplatform

De bulk van dit project is van afstand gerealiseerd en ook de trainingen hebben allemaal online via Microsoft Teams plaatsgevonden. Deze implementatie vanaf afstand geeft meteen ook goed weer dat Unexus Connect gebruiksvriendelijk en laagdrempelig is, en binnen elke organisatie snel kan worden ingevoerd. Woonforte gebruikt nu een modern communicatieplatform met onder andere telefonie in de Cloud, vast-mobiel integratie, presence management, multichannel communicatie en een applicatie koppeling met Umbrella van Embrace. Voor eventuele uitbreidingen van koppelingen, kanalen en licenties biedt Unexus Connect een hoge mate van flexibiliteit zowel in schaalbaarheid als in functionaliteit. Verder is er dankzij de uitgebreide rapportagemogelijkheden veel meer inzicht in het presteren van de organisatie en de klantervaringen.

Leen Spaans, Manager ICT bij Woonforte: “Wat betekent Unexus Connect voor Woonforte? Blije medewerkers bij de Eerstelijns Service en betere wachtrij-informatie voor de klant. Die weet nu waar die aan toe is en dat is een stuk fijner wachten. Win-win dus!”

Ondanks de veranderende omstandigheden en roerige tijden kunnen we dankzij de jarenlange ervaring en bewezen aanpak wederom terugkijken op een probleemloos verlopen project. Woonforte is klaar voor nu en de toekomst! Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking en om te zien wat Unexus voor uw organisatie kan betekenen.

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen