unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Unexus gaat partnerschap aan met CM.com

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in haar platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. CM.com verbindt dagelijks tienduizenden bedrijven met miljoenen consumenten via hun mobiele telefoon.

Uitbreiding van WhatsApp functionaliteiten

Unexus biedt al geruime tijd WhatsApp functionaliteit aan via het Unexus Connect platform. Op deze manier is dit populaire kanaal geïntegreerd binnen het platform en sluit het naadloos aan bij de algehele communicatie en bereikbaarheid van organisaties. Door de nieuwe samenwerking met CM.com, WhatsApp Business Solution Provider, professionaliseert Unexus het klantcontact voor haar klanten verder.

WhatsApp als klantkanaal

WhatsApp is niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven. Minder persoonlijk contact, minder telefonisch contact en meer korte snelle berichtjes. Met meer dan 2 miljard gebruikers in meer dan 180 landen is WhatsApp wereldwijd de meest gebruikte berichtenapp. In Nederland is de populariteit en het percentage gebruikers met 87% één van de hoogste ter wereld. Voor veel mensen, voornamelijk jongeren, is WhatsApp inmiddels hét voorkeurskanaal. Social messaging als WhatsApp overstijgt social media momenteel al en is daardoor een uiterst interessant klantenservice kanaal. Voor een organisatie biedt dit veel kansen en mogelijkheden; Je kan het kanaal simpelweg niet negeren.

WhatsApp Zakelijk Unexus

WhatsApp Business

Er zijn tal van handige manieren om WhatsApp Business, in Nederland ook wel WhatsApp Zakelijk genoemd, te gebruiken. Zo heeft WhatsApp een functie waarmee gebruikers na het scannen van een QR-code direct makkelijk met een bedrijf een chat kunnen opstarten. Het is verder als organisatie mogelijk om zelf gesprekken te starten, om berichten automatisch te personaliseren, unieke antwoordtemplates te gebruiken en ook om reminders te sturen over afspraken. Het versturen en ontvangen van mediabestanden en documenten is een waardevolle feature, net als een zakelijke bedrijfsprofielpagina aanmaken waarmee je een professionele uitstraling creëert en extra informatie kunt geven.

Onze meerwaarde

Jerfi Lobato, CM.com

“Wij hebben met Unexus een duurzaam partnerschap opgebouwd. Tegenwoordig zijn er veel manieren waarop klanten contact kunnen opnemen met medewerkers. Door technologische ontwikkelingen kunnen klanten snel van voorkeurskanaal veranderen. CM.com helpt Unexus om deze voorkeurskanalen aan hun klanten te blijven leveren. Unexus helpt CM.com een specifieke markt te bedienen.”

Wim Pullens, Unexus

“De samenwerking met CM.com is een belangrijke stap om naast onze Nederlandse klanten ook onze buitenlandse partners en klanten de volledige omnichannel mogelijkheden van het Unexus Connect platform te bieden. Unexus is blij met het partnerschap en verwacht een sterke groei van het WhatsApp Business kanaal.”

De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren. Neem contact op voor meer informatie en voeg WhatsApp Business toe aan uw contactkanalen.

Meer weten?

Unexus Connect is in-house ontwikkeld en gebaseerd op de meest recente Microsoft technologieën. Door gebruik te maken van open standaarden is maximale compabiliteit gegarandeerd. Zo past de software van Unexus in iedere moderne ICT infrastructuur.

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen