unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Woningcorporaties kiezen voor OmniChannel

Multi Channel WoningcorporatiesBedrijven en organisaties kiezen er steeds vaker voor om hun klantenservice uit te breiden naar een Omnichannel oplossing. Hierbij worden diverse messaging kanalen (zoals Facebook, Facebook Messenger, webchat en WhatsApp) ingezet als extra communicatiekanalen (naast telefonie en e-mail). Hierdoor ontstaat een heel andere dynamiek in klantcontact. Deze wordt door klanten als zeer prettig wordt ervaren. Dit zorgt niet alleen voor een verbeterde klanttevredenheid, ook voor medewerkers is het prettig. Álle contacthistorie is nu op één plek beschikbaar. Het systeem van Unexus is hier specifiek op ingericht. Elk contact wordt automatisch in de universele wachtrij aangeboden. Het intelligente routeringsmechanisme routeert elk omni channel bericht naar de juiste medewerker of afdeling. Dankzij de identificatie en een koppeling met CRM of ERP krijgt de medewerker direct de klantkaart gepresenteerd.

Omnichannel bij uitstek geschikt voor woningcorporaties

omni channel Steeds meer woningcorporaties zoals Dunavie, Intermaris en Stadgenoot zien de voordelen van deze extra communicatiekanalen. Omdat dit een uitbreiding is op het Unexus platform dat zij al gebruiken, is het gemakkelijk bij te schakelen. Dankzij de extra kanalen wordt de communicatie met hun klanten sneller en gemakkelijker. Een filmpje of een foto laat zich zo gemakkelijk delen. Uiteraard wordt alle communicatie aan de klantgeschiedenis toegevoegd. Dit scheelt tijdrovende en dure bezoeken aan de bewoners. Dankzij dit snelle schakelen worden problemen sneller opgelost.

Digitaal en Flexibel

Dankzij de kwaliteitsmonitoring die in het systeem plaatsvindt, is het gemakkelijk om de kwaliteit van alle gesprekken te bewaken. Gemakkelijk, zonder te hoeven inloggen op diverse platforms. Het is nu eenvoudig om te kijken welke klantvragen wellicht kunnen worden opgevangen door communicatie op een andere plek. De intelligente routing zorgt er voor dat klantcontact direct belandt bij de juiste (en beschikbare) medewerker. Hiermee wordt  een einde wordt aan eindeloos doorverbinden. In drukke(re) periodes is het flexibele systeem van Unexus gemakkelijk op te schalen. Hierdoor is het mogelijk om altijd aan de kwaliteitseisen te voldoen. Uiteraard is mogelijk om alle kanalen toe te voegen aan het Unexus platform, maar het is ook mogelijk om de kanalen (Facebook, Facebook messenger, WhatsApp, webchat) los in te schakelen.

Meer weten?

Lees meer over deze innovatieve oplossing van Unexus of neem contact met ons op.

Deel deze pagina

Dit is Unexus

Unexus gaat partnerschap aan met CM.com

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Dit is Unexus

Unexus Connect integreert met Microsoft Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen.

Meer lezen
Dit is Unexus

Unexus verwelkomt de 50ste woningcorporatie als klant

We zijn inmiddels specialist binnen de woningcorporatiesector. In dit kader melden wij met trots en groot genoegen dat we recent onze 50ste woningcorporatie als klant hebben verwelkomt. Wij weten wat er speelt binnen de branche en werken samen met onze klanten om perfect aan te sluiten op de behoeftes. Een mijlpaal is geslagen; Nu op weg naar de volgende 50 woningcorporaties!

Meer lezen