unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Woningcorporaties kiezen voor OmniChannel

Multi Channel WoningcorporatiesBedrijven en organisaties kiezen er steeds vaker voor om hun klantenservice uit te breiden naar een Omnichannel oplossing. Hierbij worden diverse messaging kanalen (zoals Facebook, Facebook Messenger, webchat en WhatsApp) ingezet als extra communicatiekanalen (naast telefonie en e-mail). Hierdoor ontstaat een heel andere dynamiek in klantcontact. Deze wordt door klanten als zeer prettig wordt ervaren. Dit zorgt niet alleen voor een verbeterde klanttevredenheid, ook voor medewerkers is het prettig. Álle contacthistorie is nu op één plek beschikbaar. Het systeem van Unexus is hier specifiek op ingericht. Elk contact wordt automatisch in de universele wachtrij aangeboden. Het intelligente routeringsmechanisme routeert elk omni channel bericht naar de juiste medewerker of afdeling. Dankzij de identificatie en een koppeling met CRM of ERP krijgt de medewerker direct de klantkaart gepresenteerd.

Omnichannel bij uitstek geschikt voor woningcorporaties

omni channel Steeds meer woningcorporaties zoals Dunavie, Intermaris en Stadgenoot zien de voordelen van deze extra communicatiekanalen. Omdat dit een uitbreiding is op het Unexus platform dat zij al gebruiken, is het gemakkelijk bij te schakelen. Dankzij de extra kanalen wordt de communicatie met hun klanten sneller en gemakkelijker. Een filmpje of een foto laat zich zo gemakkelijk delen. Uiteraard wordt alle communicatie aan de klantgeschiedenis toegevoegd. Dit scheelt tijdrovende en dure bezoeken aan de bewoners. Dankzij dit snelle schakelen worden problemen sneller opgelost.

Digitaal en Flexibel

Dankzij de kwaliteitsmonitoring die in het systeem plaatsvindt, is het gemakkelijk om de kwaliteit van alle gesprekken te bewaken. Gemakkelijk, zonder te hoeven inloggen op diverse platforms. Het is nu eenvoudig om te kijken welke klantvragen wellicht kunnen worden opgevangen door communicatie op een andere plek. De intelligente routing zorgt er voor dat klantcontact direct belandt bij de juiste (en beschikbare) medewerker. Hiermee wordt  een einde wordt aan eindeloos doorverbinden. In drukke(re) periodes is het flexibele systeem van Unexus gemakkelijk op te schalen. Hierdoor is het mogelijk om altijd aan de kwaliteitseisen te voldoen. Uiteraard is mogelijk om alle kanalen toe te voegen aan het Unexus platform, maar het is ook mogelijk om de kanalen (Facebook, Facebook messenger, WhatsApp, webchat) los in te schakelen.

Meer weten?

Lees meer over deze innovatieve oplossing van Unexus of neem contact met ons op.

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen