WonenBreburg heeft voor haar nieuwe telefonieplatform gekozen voor het volledig geïntegreerde omnichannel platform van Unexus. De woningcorporatie wil hiermee de dienstverlening richting klanten verbeteren en de interne processen efficiënter maken. Naast telefonie wordt ook de e-mail automatisch en slim gerouteerd door de oplossing van Unexus.

Applicatie Integratie met UmbrellaTevens wordt de Quality Management-module afgenomen om zowel het klantgedrag als de medewerkers te monitoren en bij te sturen voor een optimale klanttevredenheid.

Het platform wordt gekoppeld met Umbrella van Malengo.

Over WonenBreburg

WonenBreburg richt zich als sociale woningcorporatie in Breda en Tilburg op het huisvesten van mensen met beperkte kansen op de particuliere woningmarkt. De woningcorporatie huisvest in Breda en Tilburg ruim 40.000 mensen in circa 27.000 woningen, er werken ongeveer 350 mensen.

Over Unexus

Unexus B.V. ontwikkelt, implementeert en onderhoudt intelligente omnichannel software die alle inkomende en uitgaande communicatie centraal afhandelt en aflevert bij de juiste personen van een organisatie.

Namens WonenBreburg; Jan-Hein Broers en namens Unexus; Wim Pullens

Lees ook

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft ...

Maak kennis met de nieuwe manager Support en Operations: Marceline de Jongh

Onze geliefde collega John Palm gaat per februari met pensioen. Een bijzonder moment voor hem, maar spijtig voor ons. We ...

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...