Om samen de richting van de toekomstige ontwikkelingen van het Unexus platform te bepalen, organiseerde Unexus een ‘Klantensessie Klantenservice Assistent’ voor de zuidelijke regio. Voor ons een perfecte manier om een vinger aan de pols te houden, en te zorgen dat wat wij ontwikkelen goed aansluit bij de wensen van onze klanten. Tenslotte ontwikkelen we het platform niet voor onszelf maar voor onze klanten en eindgebruikers. Bij WonenBreburg in Breda hadden wij het genoegen om met een groot aantal woningcorporaties in overleg te treden en hun toekomstvisie te horen. Wij bedanken alle aanwezige personen voor hun constructieve bijdrages en spreken extra dank uit aan WonenBreburg voor de uiterst gastvrije ontvangst. Met de nieuwe ideeën en energie kunnen we aan de slag met de verdere ontwikkeling van het Unexus platform, zodat we altijd aansluiten bij de wensen van de klant en ontwikkelingen in de markt.

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...