Een lange tijd hebben we geen evenement kunnen organiseren. Maar nu we weer mogen, trappen we af met een nieuwe klantendag! Dit belooft een inspirerende dag te worden welke draait om hybride werken, tips, trucs en werkgeluk. Hebben we uw interesse gewekt? Lees snel verder waar het programma uit bestaat en hoe u kunt aanmelden!

Het programma

We schotelen natuurlijk een interessant en inspirerend programma voor. De afgelopen jaren zijn organisaties gedwongen om hybride werken in te richten. Maar hoe borg je hybride werken voor de lange termijn in je organisatie, met ook een focus op optimale bereikbaarheid, continue verbetering én vitaliteit? Tijdens onze klantendag verenigen we deze thema’s. We vertellen jullie over de laatste mogelijkheden van ons platform en presenteren we onze roadmap. Daarnaast zal gastspreker Alex Slavenburg van Happimotion ons meer vertellen over werkgeluk bij hybride werken binnen contactcentra. Naast deze inspirerende inhoud bieden we je een geheel verzorgde lunch en een mooie gelegenheid tot netwerken. Kortom: een dag om voldaan van terug te komen!

Datum: Donderdag 23 juni 2022 van 09:00 – 14:30
Locatie: Jaarbeurs MeetUP in Utrecht
Aanmelden: info@unexus.nl 

Kom ook!

Klanten kunnen zichzelf opgeven tot 9 juni 2022 via info@unexus.nl of bel ons via 088 7620 400. Geen klant, maar wel interesse om te komen? Neem ook dan gerust contact met ons op.

We zien u graag op de Unexus klantendag!

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...