Een lange tijd hebben we geen evenement kunnen organiseren. Maar nu we weer mogen, trappen we af met een nieuwe klantendag! Dit belooft een inspirerende dag te worden welke draait om hybride werken, tips, trucs en werkgeluk. Hebben we uw interesse gewekt? Lees snel verder waar het programma uit bestaat en hoe u kunt aanmelden!

Het programma

We schotelen natuurlijk een interessant en inspirerend programma voor. De afgelopen jaren zijn organisaties gedwongen om hybride werken in te richten. Maar hoe borg je hybride werken voor de lange termijn in je organisatie, met ook een focus op optimale bereikbaarheid, continue verbetering én vitaliteit? Tijdens onze klantendag verenigen we deze thema’s. We vertellen jullie over de laatste mogelijkheden van ons platform en presenteren we onze roadmap. Daarnaast zal gastspreker Alex Slavenburg van Happimotion ons meer vertellen over werkgeluk bij hybride werken binnen contactcentra. Naast deze inspirerende inhoud bieden we je een geheel verzorgde lunch en een mooie gelegenheid tot netwerken. Kortom: een dag om voldaan van terug te komen!

Datum: Donderdag 23 juni 2022 van 09:00 – 14:30
Locatie: Jaarbeurs MeetUP in Utrecht
Aanmelden: info@unexus.nl 

Kom ook!

Klanten kunnen zichzelf opgeven tot 9 juni 2022 via info@unexus.nl of bel ons via 088 7620 400. Geen klant, maar wel interesse om te komen? Neem ook dan gerust contact met ons op.

We zien u graag op de Unexus klantendag!

Lees ook

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft ...

Maak kennis met de nieuwe manager Support en Operations: Marceline de Jongh

Onze geliefde collega John Palm gaat per februari met pensioen. Een bijzonder moment voor hem, maar spijtig voor ons. We ...

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...