Ook in 2019 organiseert Unexus de klantendag. Op de klantendag kijken we terug op het afgelopen jaar van Unexus, nodigen wij interessante sprekers uit om te komen vertellen over thema’s die boeiend is voor onze klantenkring en hopen we onze klanten te inspireren met onze nieuwe features. Daarbij kijken we ook naar toekomstige ontwikkelingen en de mogelijkheden die de Unexus software biedt voor onze klanten. Op donderdag 5 september organiseert Unexus de Klantendag 2019 in het Museum voor Beeld en Geluid in Hilversum.

Jaarthema van Unexus klantendag

Dit jaar richt de klantendag zich op de ontwikkelingen van de toekomst en daarmee de mogelijkheden die Unexus biedt, met o.a. Artificial Intelligence, qualitymonitoring en een blik in de toekomst! Zo komen er externe sprekers vertellen over Chatbotfuncties in klantcommunicatie en welke wensen en eisen de klant van de toekomst heeft. Ook vertellen we onze klanten graag over manieren waarop de controle op kwaliteit kan worden ingericht en onderhouden.

De locatie

Dit jaar organiseren we ons event in het mooie Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Als bonus kunnen onze klanten na ons event met lunch ook de Experience van Beeld en Geluid bezoeken!

Kom ook!

Wil jij ook komen en ben je klant van Unexus, of wil je dat worden? Geef je dan snel op via of bel ons via +31 35 7009 760.

Heb je speciale dieetwensen? Geef dit dan ook even aan ons door.

Over Unexus

Unexus ontwikkelt, implementeert en onderhoudt intelligente omnichannel software die alle inkomende en uitgaande communicatie centraal afhandelt en aflevert bij de juiste personen van een organisatie. Wij versimpelen het leven van onze klanten door kwalitatief lopende communicatie te verzorgen en daarmee tevreden customercontact te garanderen.

Kopjes koffie, cappucino en espresso worden met twee handen gedeeld.
Kom je ook een kop koffie of thee met ons drinken bij Beeld en Geluid in Hilversum?

Lees ook

Time to Connect! Welkom bij onze Klantendag op 14 november 2023

De afgelopen jaren waren we goed op stoom en hebben we een mooie groei mogen doormaken. Daar willen we jullie, onze ...

PréWonen kiest voor Unexus

Stichting Pré Wonen is een woningcorporatie met circa 16.000 woningen in Haarlem, Beverwijk, Bloemendaal, Heemstede en Zandvoort. Ze bieden huisvesting ...

Klantcontact afgestemd op de huurder, met oog voor de huurder

De manieren waarop een woningcorporatie vandaag de dag in contact kan staan met haar huurders zijn legio. Grip houden op ...
Op 7 augustus jl. hebben Titi van der Poel, directeur Digitale Transformatie bij Havensteder, en Wim Pullens, commercieel directeur bij Unexus, de samenwerking bekrachtigd door ondertekening van een samenwerkingsovereenkomst.

Havensteder en Unexus slaan handen ineen

Afgelopen week ondertekenden wij officieel onze samenwerking met Stichting Havensteder uit Rotterdam! Nieuwe inrichting klantcommunicatie Het eerste contact tussen Havensteder ...

Dirk Stuip aangetreden als CEO bij Unexus

De afgelopen jaren hebben we sterk mogen doorgroeien. Daar zijn we onze klanten, leveranciers en partners erg dankbaar voor! Door ...

Video: Waardwonen hecht waarde aan partnerschap met Unexus

Over Waardwonen Waardwonen, gevestigd in Huissen, Gelderland, is een woningcorporatie die onderdak biedt aan bijna 4.000 huishoudens in Lingewaard en ...