Ook in 2019 organiseert Unexus de klantendag. Op de klantendag kijken we terug op het afgelopen jaar van Unexus, nodigen wij interessante sprekers uit om te komen vertellen over thema’s die boeiend is voor onze klantenkring en hopen we onze klanten te inspireren met onze nieuwe features. Daarbij kijken we ook naar toekomstige ontwikkelingen en de mogelijkheden die de Unexus software biedt voor onze klanten. Op donderdag 5 september organiseert Unexus de Klantendag 2019 in het Museum voor Beeld en Geluid in Hilversum.

Jaarthema van Unexus klantendag

Dit jaar richt de klantendag zich op de ontwikkelingen van de toekomst en daarmee de mogelijkheden die Unexus biedt, met o.a. Artificial Intelligence, qualitymonitoring en een blik in de toekomst! Zo komen er externe sprekers vertellen over Chatbotfuncties in klantcommunicatie en welke wensen en eisen de klant van de toekomst heeft. Ook vertellen we onze klanten graag over manieren waarop de controle op kwaliteit kan worden ingericht en onderhouden.

De locatie

Dit jaar organiseren we ons event in het mooie Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Als bonus kunnen onze klanten na ons event met lunch ook de Experience van Beeld en Geluid bezoeken!

Kom ook!

Wil jij ook komen en ben je klant van Unexus, of wil je dat worden? Geef je dan snel op via of bel ons via +31 35 7009 760.

Heb je speciale dieetwensen? Geef dit dan ook even aan ons door.

Over Unexus

Unexus ontwikkelt, implementeert en onderhoudt intelligente omnichannel software die alle inkomende en uitgaande communicatie centraal afhandelt en aflevert bij de juiste personen van een organisatie. Wij versimpelen het leven van onze klanten door kwalitatief lopende communicatie te verzorgen en daarmee tevreden customercontact te garanderen.

Kopjes koffie, cappucino en espresso worden met twee handen gedeeld.
Kom je ook een kop koffie of thee met ons drinken bij Beeld en Geluid in Hilversum?

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...