In de ExpoHouten naast de a27 vond vandaag het Corporatieplein 2019 plaats. Allerlei aanbieders voor zaken die spelen voor woningcorporaties boden zich daar ter beschikking aan op de beurs. Zo ook Unexus.

Samen met John, Wim, Bert en Reinier was Unexus vertegenwoordigd. Unexus kon de bezoekers meer vertellen over de diensten die beschikbaar zijn. Zo bieden wij corporaties intelligente oplossingen voor telefonie, omnichannel en nieuwe chatbottechnologie.

Tijdens de klantsessies hebben we daar dieper op kunnen ingaan, en spraken we bestaande en nieuwe relaties over hun integraties met allerlei platformen en de mogelijkheden van Unexus. De mogelijkheden zijn namelijk verstrekkend en Unexus evolueert mee met de behoeften van de klant.

Zo vertelden we onze bestaande en nieuwe relaties over ontwikkelingen in chatbottechnologie en chatfuncties voor op de website. Ook kwamen de mogelijkheden van communicatietechnologie aan de balie ter sprake. Deze mogelijkheid brengt Unexus binnenkort uit.

Al met al zeker een geslaagde dag. Ter illustratie hieronder een kort fotoverslag.

Lees ook

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft ...

Maak kennis met de nieuwe manager Support en Operations: Marceline de Jongh

Onze geliefde collega John Palm gaat per februari met pensioen. Een bijzonder moment voor hem, maar spijtig voor ons. We ...

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...