In de ExpoHouten naast de a27 vond vandaag het Corporatieplein 2019 plaats. Allerlei aanbieders voor zaken die spelen voor woningcorporaties boden zich daar ter beschikking aan op de beurs. Zo ook Unexus.

Samen met John, Wim, Bert en Reinier was Unexus vertegenwoordigd. Unexus kon de bezoekers meer vertellen over de diensten die beschikbaar zijn. Zo bieden wij corporaties intelligente oplossingen voor telefonie, omnichannel en nieuwe chatbottechnologie.

Tijdens de klantsessies hebben we daar dieper op kunnen ingaan, en spraken we bestaande en nieuwe relaties over hun integraties met allerlei platformen en de mogelijkheden van Unexus. De mogelijkheden zijn namelijk verstrekkend en Unexus evolueert mee met de behoeften van de klant.

Zo vertelden we onze bestaande en nieuwe relaties over ontwikkelingen in chatbottechnologie en chatfuncties voor op de website. Ook kwamen de mogelijkheden van communicatietechnologie aan de balie ter sprake. Deze mogelijkheid brengt Unexus binnenkort uit.

Al met al zeker een geslaagde dag. Ter illustratie hieronder een kort fotoverslag.

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...