Wist je dat je makkelijk een WhatsApp ‘Klik en Chat’ linkje op je website kan toevoegen waarmee bezoekers je heel simpel een chatbericht kunnen sturen? Dankzij deze functionaliteit kunnen klanten met een persoon of organisatie chatten zonder dat ze het telefoonnummer moeten hebben opgeslagen in het adresboek van hun telefoon. Het is zelfs ook mogelijk om in plaats van een zichtbaar mobiel nummer een QR-code te gebruiken. Bij contact met de pc van de klant loopt de communicatie via WhatsApp Web of bij mobiel gebruik natuurlijk via WhatsApp op de telefoon. In dit artikel van WhatsApp leggen ze haarfijn uit hoe ook jij zo’n handige connectie kan gaan maken. Als je nog inspiratie nodig hebt; je kan hier zien hoe woningcorporatie Dunavie dit heeft vormgegeven.

Mocht je er niet uitkomen staan wij natuurlijk altijd klaar om de noodzakelijke ondersteuning te verlenen.

Unexus Contact Solutions
W: Unexus.nl
A: Tolweg 3-IV, Baarn
T: +31 35 7009 760
E: support@unexus.nl

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...