Wist je dat je makkelijk een WhatsApp ‘Klik en Chat’ linkje op je website kan toevoegen waarmee bezoekers je heel simpel een chatbericht kunnen sturen? Dankzij deze functionaliteit kunnen klanten met een persoon of organisatie chatten zonder dat ze het telefoonnummer moeten hebben opgeslagen in het adresboek van hun telefoon. Het is zelfs ook mogelijk om in plaats van een zichtbaar mobiel nummer een QR-code te gebruiken. Bij contact met de pc van de klant loopt de communicatie via WhatsApp Web of bij mobiel gebruik natuurlijk via WhatsApp op de telefoon. In dit artikel van WhatsApp leggen ze haarfijn uit hoe ook jij zo’n handige connectie kan gaan maken. Als je nog inspiratie nodig hebt; je kan hier zien hoe woningcorporatie Dunavie dit heeft vormgegeven.

Mocht je er niet uitkomen staan wij natuurlijk altijd klaar om de noodzakelijke ondersteuning te verlenen.

Unexus Contact Solutions
W: Unexus.nl
A: Tolweg 3-IV, Baarn
T: +31 35 7009 760
E: support@unexus.nl

Lees ook

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft ...

Maak kennis met de nieuwe manager Support en Operations: Marceline de Jongh

Onze geliefde collega John Palm gaat per februari met pensioen. Een bijzonder moment voor hem, maar spijtig voor ons. We ...

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...