Renault Nieuwendijk is sinds 1980 een begrip in de regio in de mobiliteitsbranche. Het familiebedrijf begon in Aalsmeer en is in de loop der jaren uitgebreid met vestigingen in Amstelveen, Uithoorn, Hoofddorp, Hillegom en Lijnden. Sinds de oprichting heeft Nieuwendijk altijd een focus gehad op het blijven innoveren op het gebied van organisatorische en technische ontwikkelingen. Hierdoor blijft Nieuwendijk continue inspelen op de veranderende behoeften van de klant.

Renault Nieuwendijk kiest voor Unexus

Als onderdeel van deze klantgerichte innovaties, heeft het autobedrijf haar klantenservice een upgrade gegeven door de bestaande telefonie structuur te vervangen door een innovatief communicatieplatform. Door te kiezen voor een vast-mobiel integratie, presence management en applicatiekoppelingen binnen Unexus Connect worden alle vestigingen ‘gekoppeld’ en is de flexibiliteit van de oplossing gewaarborgd. Toevoegen van nieuwe medewerkers of extra kanalen worden gemakkelijk mogelijk gemaakt. Zo houdt Renault Nieuwendijk, in samenwerking met Unexus, ook voor de klantcommunicatie, de klant centraal.

Lees ook

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft ...

Maak kennis met de nieuwe manager Support en Operations: Marceline de Jongh

Onze geliefde collega John Palm gaat per februari met pensioen. Een bijzonder moment voor hem, maar spijtig voor ons. We ...

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...