Dankzij het in ons gestelde vertrouwen en de jarenlange ervaring zijn wij als Unexus inmiddels experts binnen de woningcorporatiesector. Met die relevante en actuele vakkennis kunnen we adequaat acteren op alle specifieke wensen en ontwikkelingen. Wij weten wat er speelt binnen de branche en werken samen met onze meer dan 50 woningcorporatieklanten om, nu en in de toekomst, perfect aan te sluiten op hun behoeftes. Om ook nieuwe woningcorporaties te laten kennismaken met Unexus en ons communicatieplatform, doen wij op dinsdag 11 mei mee mee aan de CorporatieGids LIVE Online kennisdag. Deze dag is gratis (online) te bezoeken voor medewerkers van woningcorporaties en vormt een perfecte gelegenheid om snel veel relevante kennis op te doen en je eventuele vragen aan ons te stellen.

In onze kennissessie ‘Unexus: Bereikbaarheid anders organiseren’ gaan we in op actuele thema’s. Zo bespreken we de werking van telefonie in een thuissituatie, het gebruik van kanalen als chat en WhatsApp, de nieuwe Teams integratie en het zicht houden op de beschikbaarheid van je collega’s. Verder belichten we natuurlijk de vele mogelijkheden van het platform, de toekomstige ontwikkelingen en kom je te weten waarom Unexus Connect het meest gebruikte telefonieplatform binnen de corporatiebranche is.

Werk je bij een woningcorporatie of ken je iemand die bij een corporatie werkt en geïnteresseerd is in het onderwerp? Meld je ook aan en luister welke voordelen Unexus jouw corporatie kan bieden. We zien jullie graag online op dinsdag 11 mei bij onze sessie.

Registreer je via de onderstaande knop en tot dan!

Neem vrijblijvend contact op om te ondervinden wat Unexus voor jouw corporatie, of andere organisatie, kan betekenen.

E: info@unexus.nl / T: 088 7620 400

Presentatie Unexus CorporatieGids LIVE Online kennisdag wide

Lees ook

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...