Dankzij het in ons gestelde vertrouwen en de jarenlange ervaring zijn wij als Unexus inmiddels experts binnen de woningcorporatiesector. Met die relevante en actuele vakkennis kunnen we adequaat acteren op alle specifieke wensen en ontwikkelingen. Wij weten wat er speelt binnen de branche en werken samen met onze meer dan 50 woningcorporatieklanten om, nu en in de toekomst, perfect aan te sluiten op hun behoeftes. Om ook nieuwe woningcorporaties te laten kennismaken met Unexus en ons communicatieplatform, doen wij op dinsdag 11 mei mee mee aan de CorporatieGids LIVE Online kennisdag. Deze dag is gratis (online) te bezoeken voor medewerkers van woningcorporaties en vormt een perfecte gelegenheid om snel veel relevante kennis op te doen en je eventuele vragen aan ons te stellen.

In onze kennissessie ‘Unexus: Bereikbaarheid anders organiseren’ gaan we in op actuele thema’s. Zo bespreken we de werking van telefonie in een thuissituatie, het gebruik van kanalen als chat en WhatsApp, de nieuwe Teams integratie en het zicht houden op de beschikbaarheid van je collega’s. Verder belichten we natuurlijk de vele mogelijkheden van het platform, de toekomstige ontwikkelingen en kom je te weten waarom Unexus Connect het meest gebruikte telefonieplatform binnen de corporatiebranche is.

Werk je bij een woningcorporatie of ken je iemand die bij een corporatie werkt en geïnteresseerd is in het onderwerp? Meld je ook aan en luister welke voordelen Unexus jouw corporatie kan bieden. We zien jullie graag online op dinsdag 11 mei bij onze sessie.

Registreer je via de onderstaande knop en tot dan!

Neem vrijblijvend contact op om te ondervinden wat Unexus voor jouw corporatie, of andere organisatie, kan betekenen.

E: info@unexus.nl / T: 088 7620 400

Presentatie Unexus CorporatieGids LIVE Online kennisdag wide

Lees ook

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...

Vier voordelen van Business Intelligence voor klantenservice professionals

Klantenservice professionals hebben de verantwoordelijkheid om hoogwaardige dienstverlening en ondersteuning te bieden aan klanten. Informatie speelt daarbij een cruciale rol ...

Terugblik op een inspirerende Klantendag

Afgelopen dinsdag vierden we ons 12,5 jarig jubileum samen met onze klanten in het Spoorwegmuseum in Utrecht. We kijken met ...

Op weg naar verbeterde klantcommunicatie met SWEMP

Onlangs vond de feestelijke ondertekening plaats van de raamovereenkomst tussen SWEMP en Unexus! Wij leveren voor de deelnemers van het SWEMP-samenwerkingsverband ...

Over eerste klanten, huidige ontwikkelingen en onze toekomstplannen

Dit jaar op 1 oktober 2023 bestaan wij 12,5 jaar! Een bijzonder moment, zeker omdat we trots en dankbaar zijn ...