Dankzij het in ons gestelde vertrouwen en de jarenlange ervaring zijn wij als Unexus inmiddels experts binnen de woningcorporatiesector. Met die relevante en actuele vakkennis kunnen we adequaat acteren op alle specifieke wensen en ontwikkelingen. Wij weten wat er speelt binnen de branche en werken samen met onze meer dan 50 woningcorporatieklanten om, nu en in de toekomst, perfect aan te sluiten op hun behoeftes. Om ook nieuwe woningcorporaties te laten kennismaken met Unexus en ons communicatieplatform, doen wij op dinsdag 11 mei mee mee aan de CorporatieGids LIVE Online kennisdag. Deze dag is gratis (online) te bezoeken voor medewerkers van woningcorporaties en vormt een perfecte gelegenheid om snel veel relevante kennis op te doen en je eventuele vragen aan ons te stellen.

In onze kennissessie ‘Unexus: Bereikbaarheid anders organiseren’ gaan we in op actuele thema’s. Zo bespreken we de werking van telefonie in een thuissituatie, het gebruik van kanalen als chat en WhatsApp, de nieuwe Teams integratie en het zicht houden op de beschikbaarheid van je collega’s. Verder belichten we natuurlijk de vele mogelijkheden van het platform, de toekomstige ontwikkelingen en kom je te weten waarom Unexus Connect het meest gebruikte telefonieplatform binnen de corporatiebranche is.

Werk je bij een woningcorporatie of ken je iemand die bij een corporatie werkt en geïnteresseerd is in het onderwerp? Meld je ook aan en luister welke voordelen Unexus jouw corporatie kan bieden. We zien jullie graag online op dinsdag 11 mei bij onze sessie.

Registreer je via de onderstaande knop en tot dan!

Neem vrijblijvend contact op om te ondervinden wat Unexus voor jouw corporatie, of andere organisatie, kan betekenen.

E: info@unexus.nl / T: 088 7620 400

Presentatie Unexus CorporatieGids LIVE Online kennisdag wide

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...