Omnia Wonen biedt maatwerk in wonen, zodat alle klanten betere kansen krijgen op zelfstandigheid. Omnia biedt woningen aan in de omgeving van Noord West Veluwe en de gemeente Amersfoort.

Omnia Wonen kiest voor Unexus

Woningbouwvereniging Omnia sluit zich aan in de lange rij woningbouwverenigingen die werken met de flexibele Klantcontactcenteroplossing van Unexus. Dankzij het Unexus platform zal Omnia haar huurders nog meer de mogelijkheid bieden om digitaal hun huurissues te regelen. Dit proces van digitalisering is eerder al opgestart door Omnia, en zal dankzij de inzet van het Klant Contact Center Platform van Unexus, een omnichannel oplossing leveren.

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...