Afgelopen maand heeft Woonstichting Charlotte van Beuningen (voormalig Woonwijze) haar ISDN telefooncentrale vervangen door een modern VoIP communicatieplatform van Unexus!

Over Woonstichting Charlotte van Beuningen

Woonstichting Charlotte van Beuningen organiseert wonen en de woonomgeving van mensen. Ze zijn betrokken bij hun huurders en streven ernaar om de dialoog aan te gaan. Ze stellen zich menselijk en actief op en willen het verschil maken. Zo zijn ze onder andere duurzaam. Op de website van Woonstichting Charlotte van Beuningen staat te lezen over de visie: “Woonstichting Charlotte van Beuningen kiest er heel duidelijk voor om er te zijn voor de mensen die voldoen aan de inkomensgrens of die om andere redenen niet zelf in hun huisvesting kunnen voorzien. Onze focus ligt op Vught waar de meeste van onze ongeveer 3.000 woningen staan. In ander plaatsen waar we huurders hebben zoals ‘s-Hertogenbosch, Moergestel en Haaren, nemen we uiteraard ook onze verantwoordelijkheid”.

Om haar klanten zo goed mogelijk te woord te staan, had Woonstichting Charlotte van Beuningen een vernieuwd en geïntegreerd platform voor alle soorten klantcommunicatie nodig. Unexus had hier de oplossing voor.

De oplossing

Om het communicatieplatform speciaal voor Woonstichting Charlotte van Beuningen zo passend mogelijk te maken, heeft Unexus ze volledig ontzorgt. De projectplanning en projectmanagement is uit handen genomen, de wensen van Woonstichting Charlotte van Beuningen zijn geïnventariseerd en alle implementatie is verzorgd door Unexus. Alle medewerkers zijn uitgerust met een mobiele telefoon en vast-mobiel integratie volgens het Unexus Platform. Alle medewerkers en het platform zijn gekoppeld aan de al gebruikte Microsoft (Office) 365 omgeving.

Cadeautje

Op de foto zijn de medewerkers van de klantenservice van Woonstichting Charlotte van Beuningen en de project engineer van Unexus te zien. Als cadeautje bij de livegang van onze projecten komen we persoonlijk langs, mét taart!

Onze Wilfred en medewerkers van Woonstichting Charlotte van Beuningen met de Unexus-taart!

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...