Op 24 september vindt CorporatiePlein voor het eerst in de geschiedenis als hybride evenement plaats: online en op beperkte schaal offline in Expo Houten. Verreweg het grootste gedeelte van de bezoekers zal de tiende editie van CorporatiePlein online meemaken. Wat mogen ze verwachten op de virtuele beursstands en tijdens online kennissessies van de verschillende exposanten? CorporatieGids.nl ging hier alvast over in gesprek met directeur Wim Pullens van Unexus.

“Zekerheid is extra fijn tijdens onzekere tijden,” begint Wim het gesprek. “Daarom biedt Unexus de zekerheid van een partner die dankzij jarenlange ervaring weet hoe om te gaan met veranderende omstandigheden. Een voorbeeld daarvan zijn de nieuwe klanten die wij – soms van afstand – tijdens deze aparte periode mochten aansluiten op ons communicatieplatform; Unexus Connect.”

Gebruiksvriendelijk en laagdrempelig

Tijdens de beurs kunnen bezoekers onder andere meer te weten komen over het platform. “De hoeveelheid implementaties op afstand laat goed zien dat Unexus Connect gebruiksvriendelijk en laagdrempelig is, en binnen elke organisatie snel kan worden uitgevoerd. Door vaste en mobiele telefonie te integreren, zijn vaste werkplekken of aanwezigheid op kantoor niet nodig. En dankzij slimme routeringen en koppelingen met binnen de corporatie gangbare bedrijfsapplicaties, automatiseert Unexus Connect bestaande processen en klantinteracties. Daarbij blijven we proactief inspelen op ontwikkelingen; zo integreren we nu bijvoorbeeld ook met Microsoft Teams.”

Best practice

“Hoewel elke organisatie en infrastructuur anders is met eigen nuances, heeft Unexus een best practice deployment methode ontwikkeld waarbij de inrichting op maat van de organisatieprocessen wordt gerealiseerd,” gaat Wim verder. “Tijdens CorporatiePlein komen we graag in contact met corporaties om kennis te maken en te horen hoe wij kunnen helpen met bereikbaarheid, klantcontactprocessen en het verbeteren van inzicht. Unexus Connect is een intelligente omnichannelsoftware die alle inkomende en uitgaande communicatie centraal afhandelt en aflevert bij de juiste personen. Daarbij biedt Unexus Connect uitgebreide mogelijkheden op het gebied van rapportage, klanttevredenheids-onderzoeken en gesprekopnames voor training en coaching. Zo weet Unexus de corporatie optimaal te ontzorgen.”

Mogelijkheden live ervaren

Wie de mogelijkheden van Unexus tijdens het evenement live wil ervaren, is op de virtuele beursstand van Unexus aan het goede adres. “We geven enkele kennissessies waarin wij de mogelijkheden toelichten die wij bieden om effectief en klantvriendelijk contact met de huurders en ketenpartners te onderhouden. Door middel van een uitgekiend modulair platform worden alle interacties intelligent gerouteerd en gemanaged. Contactdata wordt verzameld om inzicht te krijgen over prestaties en gestelde KPI’s, zodat het management operationele en strategische keuzes kan maken. Bovendien worden een aantal corporatie specifieke modules belicht. Meer weten? Kom dan zeker gezellig een kijkje nemen!”


Aanmelden voor CorporatiePlein 2020 kan via deze link.

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...