Op 24 september vindt CorporatiePlein voor het eerst in de geschiedenis als hybride evenement plaats: online en op beperkte schaal offline in Expo Houten. Verreweg het grootste gedeelte van de bezoekers zal de tiende editie van CorporatiePlein online meemaken. Wat mogen ze verwachten op de virtuele beursstands en tijdens online kennissessies van de verschillende exposanten? CorporatieGids.nl ging hier alvast over in gesprek met directeur Wim Pullens van Unexus.

“Zekerheid is extra fijn tijdens onzekere tijden,” begint Wim het gesprek. “Daarom biedt Unexus de zekerheid van een partner die dankzij jarenlange ervaring weet hoe om te gaan met veranderende omstandigheden. Een voorbeeld daarvan zijn de nieuwe klanten die wij – soms van afstand – tijdens deze aparte periode mochten aansluiten op ons communicatieplatform; Unexus Connect.”

Gebruiksvriendelijk en laagdrempelig

Tijdens de beurs kunnen bezoekers onder andere meer te weten komen over het platform. “De hoeveelheid implementaties op afstand laat goed zien dat Unexus Connect gebruiksvriendelijk en laagdrempelig is, en binnen elke organisatie snel kan worden uitgevoerd. Door vaste en mobiele telefonie te integreren, zijn vaste werkplekken of aanwezigheid op kantoor niet nodig. En dankzij slimme routeringen en koppelingen met binnen de corporatie gangbare bedrijfsapplicaties, automatiseert Unexus Connect bestaande processen en klantinteracties. Daarbij blijven we proactief inspelen op ontwikkelingen; zo integreren we nu bijvoorbeeld ook met Microsoft Teams.”

Best practice

“Hoewel elke organisatie en infrastructuur anders is met eigen nuances, heeft Unexus een best practice deployment methode ontwikkeld waarbij de inrichting op maat van de organisatieprocessen wordt gerealiseerd,” gaat Wim verder. “Tijdens CorporatiePlein komen we graag in contact met corporaties om kennis te maken en te horen hoe wij kunnen helpen met bereikbaarheid, klantcontactprocessen en het verbeteren van inzicht. Unexus Connect is een intelligente omnichannelsoftware die alle inkomende en uitgaande communicatie centraal afhandelt en aflevert bij de juiste personen. Daarbij biedt Unexus Connect uitgebreide mogelijkheden op het gebied van rapportage, klanttevredenheids-onderzoeken en gesprekopnames voor training en coaching. Zo weet Unexus de corporatie optimaal te ontzorgen.”

Mogelijkheden live ervaren

Wie de mogelijkheden van Unexus tijdens het evenement live wil ervaren, is op de virtuele beursstand van Unexus aan het goede adres. “We geven enkele kennissessies waarin wij de mogelijkheden toelichten die wij bieden om effectief en klantvriendelijk contact met de huurders en ketenpartners te onderhouden. Door middel van een uitgekiend modulair platform worden alle interacties intelligent gerouteerd en gemanaged. Contactdata wordt verzameld om inzicht te krijgen over prestaties en gestelde KPI’s, zodat het management operationele en strategische keuzes kan maken. Bovendien worden een aantal corporatie specifieke modules belicht. Meer weten? Kom dan zeker gezellig een kijkje nemen!”


Aanmelden voor CorporatiePlein 2020 kan via deze link.

Lees ook

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft ...

Maak kennis met de nieuwe manager Support en Operations: Marceline de Jongh

Onze geliefde collega John Palm gaat per februari met pensioen. Een bijzonder moment voor hem, maar spijtig voor ons. We ...

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...