Het blijft een voldaan gevoel geven om nieuwe klanten te mogen aansluiten op ons communicatieplatform; Unexus Connect. Zo ook de Gemeente Steenwijkerland, een prachtige gemeente met zo’n 45.000 inwoners in de kop van de provincie Overijssel. Dankzij de jarenlange ervaring en bewezen aanpak kunnen we terugkijken op een probleemloos verlopen project. De Unexus oplossing wordt bij ons in het datacenter gehost en dit grotendeels uit handen geven van het dagelijkse beheer biedt grote voordelen op het gebied van de veiligheid, redundantie en het gemak. Hierdoor is er bij de gemeente Steenwijkerland meer tijd en ruimte om te focussen op andere processen. Fase één van het project is nu afgerond maar voor de toekomst zijn er nog voldoende ambities. In een volgende fase gaan we onder andere met de Microsoft Teams integratie aan de slag.

De tevreden geluiden en positieve feedback maken ons natuurlijk trots en we zijn blij dat we een positieve bijdrage hebben kunnen leveren aan de bereikbaarheid van de gemeente Steenwijkerland. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking en om te zien wat Unexus voor uw organisatie kan betekenen.

Benieuwd naar onze oplossingen?

Unexus Connect maakt klantcommunicatie makkelijker, efficiënter en meetbaar. Het platform is modulair opgezet. Zo kan het gemakkelijk worden aangepast aan de wensen van élke organisatie. Dankzij de jarenlange ervaring van het Unexus team, helpen we u om ons platform perfect af te stemmen op uw communicatieprocessen.

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...