We willen iedereen die aanwezig was hartelijk bedanken voor hun komst!

Afgelopen donderdag was het eindelijk zover: de Unexus Klantendag 2019! Op deze klantendag hebben we teruggekeken op het afgelopen jaar van Unexus, spraken er interessante sprekers over thema’s die boeiend zijn voor onze klantenkring en hebben we onze klanten geïnspireerd met nieuwe features en tips.

Klantcontact van de toekomst

Dit jaar richtte de klantendag zich op de ontwikkelingen van de toekomst en daarmee de mogelijkheden die Unexus biedt, met o.a. Artificial Intelligence, qualitymonitoring en een blik in de toekomst! Zo kwamen er externe sprekers vertellen over Chatbotfuncties in klantcommunicatie en welke wensen en eisen de klant van de toekomst heeft. Ook vertellen we onze klanten graag over manieren waarop de controle op kwaliteit kan worden ingericht en onderhouden.

Heeft u interesse in de inhoud van onze presentaties? Dan kunt u ons een mail sturen met het verzoek om meer te weten te komen naar marketing@unexus.nl.

De locatie

Dit jaar organiseerden we ons event in het mooie Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Als bonus mochten onze klanten na ons event ook de Experience van Beeld en Geluid bezoeken!

Fotoverslag Klantendag

Op de dag zelf hebben we een aantal foto’s gemaakt ter sfeerimpressie. Hieronder zijn deze te zien.

Lees ook

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft ...

Maak kennis met de nieuwe manager Support en Operations: Marceline de Jongh

Onze geliefde collega John Palm gaat per februari met pensioen. Een bijzonder moment voor hem, maar spijtig voor ons. We ...

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...