We willen iedereen die aanwezig was hartelijk bedanken voor hun komst!

Afgelopen donderdag was het eindelijk zover: de Unexus Klantendag 2019! Op deze klantendag hebben we teruggekeken op het afgelopen jaar van Unexus, spraken er interessante sprekers over thema’s die boeiend zijn voor onze klantenkring en hebben we onze klanten geïnspireerd met nieuwe features en tips.

Klantcontact van de toekomst

Dit jaar richtte de klantendag zich op de ontwikkelingen van de toekomst en daarmee de mogelijkheden die Unexus biedt, met o.a. Artificial Intelligence, qualitymonitoring en een blik in de toekomst! Zo kwamen er externe sprekers vertellen over Chatbotfuncties in klantcommunicatie en welke wensen en eisen de klant van de toekomst heeft. Ook vertellen we onze klanten graag over manieren waarop de controle op kwaliteit kan worden ingericht en onderhouden.

Heeft u interesse in de inhoud van onze presentaties? Dan kunt u ons een mail sturen met het verzoek om meer te weten te komen naar marketing@unexus.nl.

De locatie

Dit jaar organiseerden we ons event in het mooie Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Als bonus mochten onze klanten na ons event ook de Experience van Beeld en Geluid bezoeken!

Fotoverslag Klantendag

Op de dag zelf hebben we een aantal foto’s gemaakt ter sfeerimpressie. Hieronder zijn deze te zien.

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...