CentradaWoningcorporatie Centrada is een woonstichting met bijna 9.000 verhuureenheden en ongeveer 75 medewerkers in Lelystad. Deze woningcorporatie heeft een unieke positie in Lelystad: bijna alle sociale huurwoningen in de stad zijn in hun bezit. Op elk front wordt gewerkt om de klant centraal te stellen – hiervoor wordt actief samengewerkt met klanten, de gemeente en andere partners. Het motto van Centrada is dan ook: ‘Samenwerken aan wonen’.

Centrada kiest voor Unexus Connect

Centrada heeft ervoor gekozen om de bestaande telefonie infrastructuur te gaan vervangen. Medewerkers kunnen dan zelf hun bereikbaarheid instellen om de bereikbaarheid voor iedereen direct inzichtelijk te maken. Unexus heeft een integratie met easyContact van Umbrella, die hierbij wordt ingezet. Een duidelijke voorkeur voor schaalbaarheid is door de woningcorporatie uitgesproken; uitbreiding van medewerkers, dienstverlening en contactkanalen worden dankzij Unexus gemakkelijk mogelijk gemaakt.

Oplossing voor slechtziendenCentrada Training

Na implementatie is een slechtzienden-oplossing geboden, waarbij een persoonlijke training en speciale software van Dolphin SuperNova is ingezet om te zorgen dat álle medewerkers kunnen profiteren van de flexibele oplossing van Unexus.

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...