unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Kom kennismaken met Unexus tijdens de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2022

De CorporatieGids LIVE Kennisdag 2022 is dé dag waarop woningcorporaties nader kunnen kennismaken met Unexus door middel van een leerzame en interessante kennissessie.

Op dinsdag 22 maart 2022 in Expo Houten om 13:15 tonen wij waarom meer dan 50 corporaties Unexus klantcontactoplossingen al inzetten om het contact met huurders effectiever en klantvriendelijk in te richten.

In onze sessie; Hoge klanttevredenheid begint bij optimale bereikbaarheid met de alles-in-1 communicatie-oplossing van Unexus, gaan we onder meer in op 3 trends. We demonstreren welke inzichten en verbeterpunten het Unexus BI-dashboard kan geven in alle communicatiestromen. We tonen dat door de integratie van het Unexus communicatieplatform binnen Microsoft Teams u de voordelen van Teams kan combineren met echte contactcenter functionaliteit. Daarnaast ziet u hoe Unexus AI tekst- en taalherkenning inzet om het werk van contactcentermedewerkers gemakkelijker, efficiënter en productiever te maken.

Reserveer nu uw plek en dan zien we u graag bij onze sessie om alle unieke voordelen van Unexus aan u te demonstreren.

Als medewerker van een woningcorporatie kunt u zich hier aanmelden voor onze sessie om 13:15. Meer informatie over de dag is hier te lezen. De gratis dag is een erg geschikte gelegenheid om u te oriënteren op oplossingen voor uw woningcorporatie, gerichte vragen te stellen en te netwerken.

Wij zien u graag bij onze sessie op CorporatieGids LIVE op 22 maart in Expo Houten!

Benieuwd naar onze oplossingen?

Unexus Connect is in-house ontwikkeld en gebaseerd op de meest recente Microsoft technologieën. Door gebruik te maken van open standaarden is maximale compabiliteit gegarandeerd. Zo past de software van Unexus in iedere moderne ICT infrastructuur.

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen