Nieuws

Kom kennismaken met Unexus tijdens de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2022

De CorporatieGids LIVE Kennisdag 2022 is dé dag waarop woningcorporaties nader kunnen kennismaken met Unexus door middel van een leerzame en interessante kennissessie.

Op dinsdag 22 maart 2022 in Expo Houten om 13:15 tonen wij waarom meer dan 50 corporaties Unexus klantcontactoplossingen al inzetten om het contact met huurders effectiever en klantvriendelijk in te richten.

In onze sessie; Hoge klanttevredenheid begint bij optimale bereikbaarheid met de alles-in-1 communicatie-oplossing van Unexus, gaan we onder meer in op 3 trends. We demonstreren welke inzichten en verbeterpunten het Unexus BI-dashboard kan geven in alle communicatiestromen. We tonen dat door de integratie van het Unexus communicatieplatform binnen Microsoft Teams u de voordelen van Teams kan combineren met echte contactcenter functionaliteit. Daarnaast ziet u hoe Unexus AI tekst- en taalherkenning inzet om het werk van contactcentermedewerkers gemakkelijker, efficiënter en productiever te maken.

Reserveer nu uw plek en dan zien we u graag bij onze sessie om alle unieke voordelen van Unexus aan u te demonstreren.

Als medewerker van een woningcorporatie kunt u zich hier aanmelden voor onze sessie om 13:15. Meer informatie over de dag is hier te lezen. De gratis dag is een erg geschikte gelegenheid om u te oriënteren op oplossingen voor uw woningcorporatie, gerichte vragen te stellen en te netwerken.

Wij zien u graag bij onze sessie op CorporatieGids LIVE op 22 maart in Expo Houten!

Benieuwd naar onze oplossingen?

Unexus Connect is in-house ontwikkeld en gebaseerd op de meest recente Microsoft technologieën. Door gebruik te maken van open standaarden is maximale compabiliteit gegarandeerd. Zo past de software van Unexus in iedere moderne ICT infrastructuur.

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen