unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Zorgen voor een tevreden huurder én KCC-medewerker

Bron: CorporatieMedia

Organisaties digitaliseren en passen hun processen en organisatiestructuur daarop aan. Tegelijkertijd verwachten klanten een optimale klantenservice. Hoe verenig je als woningcorporaties deze twee velden? Een interview met Wim Pullens, directeur bij Unexus, één van de exposanten 26 september tijdens CorporatiePlein.

“De wereld digitaliseert en de klant doet daaraan mee,” begint Wim. “Een goede Customer Experience leveren is niet vanzelfsprekend, bijvoorbeeld omdat de lat door andere organisaties heel hoog is gelegd. Vandaag de dag omvat de customer experience de gehele klantreis van verkoop tot serviceverlening en over alle kanalen: online, mobiel en via het KCC. Terwijl de digitale interacties stijgen, blijft het KCC een zeer belangrijke rol spelen in het opbouwen en onderhouden van de reputatie van de corporatie. Het aantal klanten dat belt groeit namelijk nog steeds, en het imago wordt versterkt door een goede afhandeling in het KCC.”

Tevreden huurder en KCC-medewerker
“Organisaties profiteren daarom van een klantenservice die snel en bereikbaar is en de modernste functionaliteiten heeft. Denk daarbij bijvoorbeeld aan WhatsApp of een chatbot op de website. Unexus versimpelt de processen van een organisatie om zo voor goedlopende communicatie te zorgen, die meteen aansluit op de wens van de klant. Zo garanderen wij een tevreden huurder én KCC-medewerker.”

Visie op digitaliseren en optimaliseren
Tijdens CorporatiePlein vertelt Unexus dit jaar meer over het optimaliseren van klantcontact. Wim: “Wij willen het leven van corporaties versimpelen door goedlopende communicatie te verzorgen en daarmee tevreden ervaringen voor de huurder te garanderen. Het Unexus Connect communicatieplatform is een geïntegreerd en intelligent routeringssysteem voor spraak- en tekstconversaties. Dat betekent dat voor alle interactiekanalen een eigen intelligentie interactie-flow kan worden ingericht.”

“Bezoekers op de beurs laten we graag proeven van de functionaliteiten die wij bieden in onze software, en gaan graag in gesprek over eventuele vragen rondom klantcommunicatie. Daarnaast organiseren wij vier korte klantsessies om 11, 12, 13 en 14 uur op onze stand waarin wij vertellen over onze visie op digitaliseren en optimaliseren en wat dat betekent voor woningcorporaties nu en in de toekomst. Zo laten we de laatste mogelijkheden van kunstmatige intelligentie zien en gaan we in gesprek over kwalitatief klantcontact.”

Unexus is op CorporatiePlein te vinden op stand 43.

Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen