unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Zorgen voor een tevreden huurder én KCC-medewerker

Bron: CorporatieMedia

Organisaties digitaliseren en passen hun processen en organisatiestructuur daarop aan. Tegelijkertijd verwachten klanten een optimale klantenservice. Hoe verenig je als woningcorporaties deze twee velden? Een interview met Wim Pullens, directeur bij Unexus, één van de exposanten 26 september tijdens CorporatiePlein.

“De wereld digitaliseert en de klant doet daaraan mee,” begint Wim. “Een goede Customer Experience leveren is niet vanzelfsprekend, bijvoorbeeld omdat de lat door andere organisaties heel hoog is gelegd. Vandaag de dag omvat de customer experience de gehele klantreis van verkoop tot serviceverlening en over alle kanalen: online, mobiel en via het KCC. Terwijl de digitale interacties stijgen, blijft het KCC een zeer belangrijke rol spelen in het opbouwen en onderhouden van de reputatie van de corporatie. Het aantal klanten dat belt groeit namelijk nog steeds, en het imago wordt versterkt door een goede afhandeling in het KCC.”

Tevreden huurder en KCC-medewerker
“Organisaties profiteren daarom van een klantenservice die snel en bereikbaar is en de modernste functionaliteiten heeft. Denk daarbij bijvoorbeeld aan WhatsApp of een chatbot op de website. Unexus versimpelt de processen van een organisatie om zo voor goedlopende communicatie te zorgen, die meteen aansluit op de wens van de klant. Zo garanderen wij een tevreden huurder én KCC-medewerker.”

Visie op digitaliseren en optimaliseren
Tijdens CorporatiePlein vertelt Unexus dit jaar meer over het optimaliseren van klantcontact. Wim: “Wij willen het leven van corporaties versimpelen door goedlopende communicatie te verzorgen en daarmee tevreden ervaringen voor de huurder te garanderen. Het Unexus Connect communicatieplatform is een geïntegreerd en intelligent routeringssysteem voor spraak- en tekstconversaties. Dat betekent dat voor alle interactiekanalen een eigen intelligentie interactie-flow kan worden ingericht.”

“Bezoekers op de beurs laten we graag proeven van de functionaliteiten die wij bieden in onze software, en gaan graag in gesprek over eventuele vragen rondom klantcommunicatie. Daarnaast organiseren wij vier korte klantsessies om 11, 12, 13 en 14 uur op onze stand waarin wij vertellen over onze visie op digitaliseren en optimaliseren en wat dat betekent voor woningcorporaties nu en in de toekomst. Zo laten we de laatste mogelijkheden van kunstmatige intelligentie zien en gaan we in gesprek over kwalitatief klantcontact.”

Unexus is op CorporatiePlein te vinden op stand 43.

Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen