unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Waar ontmoeten we u?

Yes, het kan weer face-to-face!

Wij hebben weer ontzettend zin om onze klanten en geïnteresseerden te ontmoeten in real-life. Daarom zijn we dit jaar op verschillende evenementen te vinden. Klaar om met u te sparren over de toekomst van telefonie en een geïntegreerd contact center platform. Waar ontmoeten we u binnenkort?

𝗨𝗻𝗲𝘅𝘂𝘀 𝗞𝗹𝗮𝗻𝘁𝗲𝗻𝗱𝗮𝗴 op 23 juni: meld u hier nog snel aan! https://lnkd.in/euwryqYi

𝗧𝗲𝗮𝗺𝘀𝗧𝗶𝗺𝗲 𝗛𝘆𝗯𝗿𝗶𝗱𝗲 𝗲𝘃𝗲𝗻𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁 live op 7 juli https://lnkd.in/e4MG9qds

𝗖𝗼𝗿𝗽𝗼𝗿𝗮𝘁𝗶𝗲𝗽𝗹𝗲𝗶𝗻 op 22 september https://lnkd.in/dUaRNJ7

𝗞𝗖𝗖 𝗖𝗼𝗻𝗴𝗿𝗲𝘀 op 13 oktober https://lnkd.in/e3R5wEmx

Welkom op de Unexus klantendag!

Bent u een klant van Unexus of geïnteresseerde in ons product? Dan bent u van harte welkom op de Unexus klantendag 2022. Aanmelden kan nog tot 13 juni!

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen