unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Verhuis ook uw bestaande ICT infrastructuur naar de cloud

Unexus zoekt altijd naar manieren om onze klanten verder van dienst te zijn en te ontzorgen. Vanuit deze gedachte verhuizen we voor klanten geregeld bestaande on premise ICT infrastructuur naar de cloud. De Unexus telefonie-oplossing wordt meestal dan ook bij ons in het datacenter gehost en vervolgens gekoppeld via een beveiligde lijn met de systemen van onze klant. Wij werken daarbij nauw samen met de ICT dienstverlener van de klant en bewaken de voortgang met onze standaard project tooling.

Het grotendeels uit handen geven van het dagelijkse beheer biedt grote voordelen op het gebied van de veiligheid, redundantie en het gemak. Hierdoor is er bij organisaties meer tijd en ruimte om te focussen op andere bedrijfsprocessen.

Recent hebben we woningcorporatie Dunavie in dit proces begeleid. Dankzij de goede begeleiding is dit proces probleemloos en snel verlopen, en is alles gerealiseerd zonder enige merkbare downtime.

Frans van der Kaay van woningcorporatie Dunavie vertelt:

“Dunavie heeft het besluit genomen om zijn serverpark van on premise te verplaatsen naar de Cloud. De redenen waren onder andere om fysiek minder kwetsbaar te zijn, en sneller te kunnen inspelen op technologische ontwikkelingen en veranderingen. Om dit te realiseren was outsourcing van het serverpark wenselijk.

De afgelopen jaren maakt Dunavie al gebruik van de telefonieoplossing van Unexus. Unexus kon op het moment van outsourcing ons een Cloudoplossing van zijn telefonieplatform aanbieden. Gezien de goede samenwerking de afgelopen jaren is deze beslissing snel genomen.

Na een gedegen voorbereiding en afstemming tussen Unexus en Dunavie is de omzetting van on premise naar de Cloud omgeving soepel verlopen. De projectleider van Unexus was tijdens de transitie op locatie aanwezig en heeft ons hierin prima begeleid. Al met al hebben we een soepele overgang gerealiseerd van on premise naar de Cloud.”

Neem contact met ons op voor vrijblijvende verdere informatie en kennismaking.

E: info@unexus.nl / T:

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen