unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Verhuis ook uw bestaande ICT infrastructuur naar de cloud

Unexus zoekt altijd naar manieren om onze klanten verder van dienst te zijn en te ontzorgen. Vanuit deze gedachte verhuizen we voor klanten geregeld bestaande on premise ICT infrastructuur naar de cloud. De Unexus telefonie-oplossing wordt meestal dan ook bij ons in het datacenter gehost en vervolgens gekoppeld via een beveiligde lijn met de systemen van onze klant. Wij werken daarbij nauw samen met de ICT dienstverlener van de klant en bewaken de voortgang met onze standaard project tooling.

Het grotendeels uit handen geven van het dagelijkse beheer biedt grote voordelen op het gebied van de veiligheid, redundantie en het gemak. Hierdoor is er bij organisaties meer tijd en ruimte om te focussen op andere bedrijfsprocessen.

Recent hebben we woningcorporatie Dunavie in dit proces begeleid. Dankzij de goede begeleiding is dit proces probleemloos en snel verlopen, en is alles gerealiseerd zonder enige merkbare downtime.

Frans van der Kaay van woningcorporatie Dunavie vertelt:

“Dunavie heeft het besluit genomen om zijn serverpark van on premise te verplaatsen naar de Cloud. De redenen waren onder andere om fysiek minder kwetsbaar te zijn, en sneller te kunnen inspelen op technologische ontwikkelingen en veranderingen. Om dit te realiseren was outsourcing van het serverpark wenselijk.

De afgelopen jaren maakt Dunavie al gebruik van de telefonieoplossing van Unexus. Unexus kon op het moment van outsourcing ons een Cloudoplossing van zijn telefonieplatform aanbieden. Gezien de goede samenwerking de afgelopen jaren is deze beslissing snel genomen.

Na een gedegen voorbereiding en afstemming tussen Unexus en Dunavie is de omzetting van on premise naar de Cloud omgeving soepel verlopen. De projectleider van Unexus was tijdens de transitie op locatie aanwezig en heeft ons hierin prima begeleid. Al met al hebben we een soepele overgang gerealiseerd van on premise naar de Cloud.”

Neem contact met ons op voor vrijblijvende verdere informatie en kennismaking.

E: info@unexus.nl / T:

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen