Goed onderling contact is nu belangrijker dan ooit. De fysieke afstand tussen de mensen is dan wel groter, maar de behoefte aan het onderhouden en verstevigen van relaties is nog net zo groot als voorheen. Om Unexus juist nu te versterken zijn we erg blij om u voor te stellen aan onze nieuwe collega; Niels Nijman. Als Senior Accountmanager gaat Niels bij Unexus het contact met partners en klanten onderhouden en ons netwerk verder uitbreiden.

Er loopt een technologische rode draad door zijn werkverleden, zo was hij eerder werkzaam bij Philips, TomTom en meest recent was Niels actief als Sales Manager bij SaySimple, verantwoordelijk voor sales in Nederland en uitbreiding in het buitenland. Niels verplaatst zich makkelijk in de situatie van de klant, is oplossingsgericht en krijgt energie van de samenwerking met anderen.

Niels vertelt:

“Ik hou ervan om veelvuldig contact met partners en klanten te onderhouden; horen wat er speelt en als ze problemen ervaren samen naar oplossingen zoeken. De relaties die je hebt zijn cruciaal en ik ben altijd proactief bezig om contact te zoeken en de vinger aan de pols te houden. Daarnaast ga ik nieuwe partners aansluiten en zoveel mogelijk mensen het gemak van het Unexus platform laten ervaren.

Ondanks de beperking rondom corona ben ik blij met mijn start bij Unexus. De bedrijfscultuur is prettig en de ontvangst zeer warm. Tijdens het sollicitatieproces merkte ik al dat Unexus een organisatie is waar professionaliteit hoog in het vaandel staat. Mijn eerste dagen bevestigen dat beeld.

Het leven is natuurlijk niet alleen maar werken, dus daarbuiten doe ik graag leuke dingen met mijn gezin en houd ik van sporten. Ik loop graag hard met m’n loopmaatjes en heb meerdere marathons in binnen- en buitenland gelopen. Naast de gezelligheid die dat brengt is het erg leuk om samen ergens naar toe te werken. Verder sta ik graag af en toe ook op een surfboard, al ben ik een echte mooi-weer surfer.

Kortom; ik ben erg blij met dit nieuwe hoofdstuk en ga me hard inzetten voor al onze huidige, en nieuwe, partners en klanten.”

Van harte welkom Niels.

Wil je graag contact met Niels? Dat kan!

L: LinkedIn / E: niels.nijman@unexus.nl / T:

Lees ook

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...

Nieuwe klant Dorset Police op kantoor in Baarn

We werden vorige week vereerd met een bezoek van de Engelse Dorset Police! Deze nieuwe klant heeft besloten om hun ...

Unexus heeft ISO 9001 certificaat behaald!

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en continue verbetering. Daarom zijn we een jaar terug begonnen met het in kaart ...

KCC Gemeente Venlo gebruikt omnichannel omgeving Unexus Connect

Al een tijd lag er bij Gemeente Venlo de vraag voor een omnichannel omgeving. Via een brede marktconsultatie kwam de ...