Nieuws

Unexus verwelkomt nieuwe Senior Accountmanager

Goed onderling contact is nu belangrijker dan ooit. De fysieke afstand tussen de mensen is dan wel groter, maar de behoefte aan het onderhouden en verstevigen van relaties is nog net zo groot als voorheen. Om Unexus juist nu te versterken zijn we erg blij om u voor te stellen aan onze nieuwe collega; Niels Nijman. Als Senior Accountmanager gaat Niels bij Unexus het contact met partners en klanten onderhouden en ons netwerk verder uitbreiden.

Er loopt een technologische rode draad door zijn werkverleden, zo was hij eerder werkzaam bij Philips, TomTom en meest recent was Niels actief als Sales Manager bij SaySimple, verantwoordelijk voor sales in Nederland en uitbreiding in het buitenland. Niels verplaatst zich makkelijk in de situatie van de klant, is oplossingsgericht en krijgt energie van de samenwerking met anderen.

Niels vertelt:

“Ik hou ervan om veelvuldig contact met partners en klanten te onderhouden; horen wat er speelt en als ze problemen ervaren samen naar oplossingen zoeken. De relaties die je hebt zijn cruciaal en ik ben altijd proactief bezig om contact te zoeken en de vinger aan de pols te houden. Daarnaast ga ik nieuwe partners aansluiten en zoveel mogelijk mensen het gemak van het Unexus platform laten ervaren.

Ondanks de beperking rondom corona ben ik blij met mijn start bij Unexus. De bedrijfscultuur is prettig en de ontvangst zeer warm. Tijdens het sollicitatieproces merkte ik al dat Unexus een organisatie is waar professionaliteit hoog in het vaandel staat. Mijn eerste dagen bevestigen dat beeld.

Het leven is natuurlijk niet alleen maar werken, dus daarbuiten doe ik graag leuke dingen met mijn gezin en houd ik van sporten. Ik loop graag hard met m’n loopmaatjes en heb meerdere marathons in binnen- en buitenland gelopen. Naast de gezelligheid die dat brengt is het erg leuk om samen ergens naar toe te werken. Verder sta ik graag af en toe ook op een surfboard, al ben ik een echte mooi-weer surfer.

Kortom; ik ben erg blij met dit nieuwe hoofdstuk en ga me hard inzetten voor al onze huidige, en nieuwe, partners en klanten.”

Van harte welkom Niels.

Wil je graag contact met Niels? Dat kan!

L: LinkedIn / E: niels.nijman@unexus.nl / T:

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen