unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Unexus verwelkomt nieuwe Senior Accountmanager

Goed onderling contact is nu belangrijker dan ooit. De fysieke afstand tussen de mensen is dan wel groter, maar de behoefte aan het onderhouden en verstevigen van relaties is nog net zo groot als voorheen. Om Unexus juist nu te versterken zijn we erg blij om u voor te stellen aan onze nieuwe collega; Niels Nijman. Als Senior Accountmanager gaat Niels bij Unexus het contact met partners en klanten onderhouden en ons netwerk verder uitbreiden.

Er loopt een technologische rode draad door zijn werkverleden, zo was hij eerder werkzaam bij Philips, TomTom en meest recent was Niels actief als Sales Manager bij SaySimple, verantwoordelijk voor sales in Nederland en uitbreiding in het buitenland. Niels verplaatst zich makkelijk in de situatie van de klant, is oplossingsgericht en krijgt energie van de samenwerking met anderen.

Niels vertelt:

“Ik hou ervan om veelvuldig contact met partners en klanten te onderhouden; horen wat er speelt en als ze problemen ervaren samen naar oplossingen zoeken. De relaties die je hebt zijn cruciaal en ik ben altijd proactief bezig om contact te zoeken en de vinger aan de pols te houden. Daarnaast ga ik nieuwe partners aansluiten en zoveel mogelijk mensen het gemak van het Unexus platform laten ervaren.

Ondanks de beperking rondom corona ben ik blij met mijn start bij Unexus. De bedrijfscultuur is prettig en de ontvangst zeer warm. Tijdens het sollicitatieproces merkte ik al dat Unexus een organisatie is waar professionaliteit hoog in het vaandel staat. Mijn eerste dagen bevestigen dat beeld.

Het leven is natuurlijk niet alleen maar werken, dus daarbuiten doe ik graag leuke dingen met mijn gezin en houd ik van sporten. Ik loop graag hard met m’n loopmaatjes en heb meerdere marathons in binnen- en buitenland gelopen. Naast de gezelligheid die dat brengt is het erg leuk om samen ergens naar toe te werken. Verder sta ik graag af en toe ook op een surfboard, al ben ik een echte mooi-weer surfer.

Kortom; ik ben erg blij met dit nieuwe hoofdstuk en ga me hard inzetten voor al onze huidige, en nieuwe, partners en klanten.”

Van harte welkom Niels.

Wil je graag contact met Niels? Dat kan!

L: LinkedIn / E: niels.nijman@unexus.nl / T:

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen