unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Unexus ondersteunt de GGD tijdens deze lastige tijd

De wereld is momenteel in de ban van het nieuwe coronavirus ook wel bekend als COVID-19. Dit gemuteerde griepvirus zorgt voor veel overlast, afgelastingen van evenementen, wijdverspreide quarantaine en in sommige gevallen helaas het overlijden van getroffenen.

In Nederland is één van onze klanten de GGD Brabant-Zuidoost. De GGD is samen met de RIVM de eerste verdedigingslijn om verdere verspreiding te voorkomen en de bevolking goed te informeren. Zodra duidelijk werd dat de pandemie ook in Nederland zou arriveren hebben we samen met de GGD overlegd hoe we de verwachtte toestroom van bellers in goede baan zouden gaan leiden. Brabant is momenteel helaas de zwaarst getroffen regio in Nederland waardoor daar ook de grootste vraag naar informatie leeft. Door tijdig te schakelen hebben we kunnen zorgen dat er altijd voldoende telefonische capaciteit is om bezorgde mensen van een passend antwoord te voorzien. We blijven natuurlijk samen met de GGD de situatie volgen zodat we bij behoefte de nodige aanpassingen kunnen doen.

Tim Spijksma, GGD Brabant-Zuidoost:

“De flexibiliteit van het Unexus platform helpt ons nu om in kunnen spelen op de snel veranderende situatie. De GGD wordt momenteel overstelpt met telefonische vragen over het nieuwe coronavirus (COVID-19). Het Unexus platform helpt ons een balans te vinden tussen het beantwoorden van de vragen en bereikbaar blijven voor andere reguliere én urgente contacten. Fijne hulpmiddelen in de huidige situatie zijn ook Text to Speech & Call Centre on Demand (opschalen bij behoefte). Unexus als leverancier maakt waar wat beloofd is in het aanbestedingstraject. Meedenken, meehelpen en snel implementeren. Die ondersteuning wordt zeer gewaardeerd.”

Eén van de verdere maatregelen is dat de overheid aandringt op zoveel mogelijk thuiswerken. Dat is dan ook een onderdeel waarbij wij onze klanten momenteel volop assisteren. Unexus Connect is flexibel en maakt thuiswerk mogelijk dankzij bijvoorbeeld de mobile app. Ook kunnen andere medewerkers in piekperiodes gemakkelijk tijdelijk bijspringen door een andere rol binnen Unexus Connect te krijgen. Deze flexibiliteit zorgt ook dat we snel kunnen opschalen in het aantal licenties en als de situatie verbetert ook weer snel kunnen afschalen.

Vul uw gegevens in en download direct de GGD klantcase

Contactformulier Whitepaper GGD BZO 2.0
Privacy
reCAPTCHA
Sending
corona-ggd-thuiswerken-artikel

Deel deze pagina

Dit is Unexus

Unexus gaat partnerschap aan met CM.com

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Dit is Unexus

Unexus Connect integreert met Microsoft Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen.

Meer lezen
Dit is Unexus

Unexus verwelkomt de 50ste woningcorporatie als klant

We zijn inmiddels specialist binnen de woningcorporatiesector. In dit kader melden wij met trots en groot genoegen dat we recent onze 50ste woningcorporatie als klant hebben verwelkomt. Wij weten wat er speelt binnen de branche en werken samen met onze klanten om perfect aan te sluiten op de behoeftes. Een mijlpaal is geslagen; Nu op weg naar de volgende 50 woningcorporaties!

Meer lezen