Nieuws

Unexus ondersteunt de GGD tijdens deze lastige tijd

De wereld is momenteel in de ban van het nieuwe coronavirus ook wel bekend als COVID-19. Dit gemuteerde griepvirus zorgt voor veel overlast, afgelastingen van evenementen, wijdverspreide quarantaine en in sommige gevallen helaas het overlijden van getroffenen.

In Nederland is één van onze klanten de GGD Brabant-Zuidoost. De GGD is samen met de RIVM de eerste verdedigingslijn om verdere verspreiding te voorkomen en de bevolking goed te informeren. Zodra duidelijk werd dat de pandemie ook in Nederland zou arriveren hebben we samen met de GGD overlegd hoe we de verwachtte toestroom van bellers in goede baan zouden gaan leiden. Brabant is momenteel helaas de zwaarst getroffen regio in Nederland waardoor daar ook de grootste vraag naar informatie leeft. Door tijdig te schakelen hebben we kunnen zorgen dat er altijd voldoende telefonische capaciteit is om bezorgde mensen van een passend antwoord te voorzien. We blijven natuurlijk samen met de GGD de situatie volgen zodat we bij behoefte de nodige aanpassingen kunnen doen.

Tim Spijksma, GGD Brabant-Zuidoost:

“De flexibiliteit van het Unexus platform helpt ons nu om in kunnen spelen op de snel veranderende situatie. De GGD wordt momenteel overstelpt met telefonische vragen over het nieuwe coronavirus (COVID-19). Het Unexus platform helpt ons een balans te vinden tussen het beantwoorden van de vragen en bereikbaar blijven voor andere reguliere én urgente contacten. Fijne hulpmiddelen in de huidige situatie zijn ook Text to Speech & Call Centre on Demand (opschalen bij behoefte). Unexus als leverancier maakt waar wat beloofd is in het aanbestedingstraject. Meedenken, meehelpen en snel implementeren. Die ondersteuning wordt zeer gewaardeerd.”

Eén van de verdere maatregelen is dat de overheid aandringt op zoveel mogelijk thuiswerken. Dat is dan ook een onderdeel waarbij wij onze klanten momenteel volop assisteren. Unexus Connect is flexibel en maakt thuiswerk mogelijk dankzij bijvoorbeeld de mobile app. Ook kunnen andere medewerkers in piekperiodes gemakkelijk tijdelijk bijspringen door een andere rol binnen Unexus Connect te krijgen. Deze flexibiliteit zorgt ook dat we snel kunnen opschalen in het aantal licenties en als de situatie verbetert ook weer snel kunnen afschalen.

Vul uw gegevens in en download direct de GGD klantcase

Contactformulier Whitepaper GGD BZO 2.0
Privacy
Sending

corona-ggd-thuiswerken-artikel

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen