unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Welkom op de Unexus Klantendag 2022!

Een lange tijd hebben we geen evenement kunnen organiseren. Maar nu we weer mogen, trappen we af met een nieuwe klantendag! Dit belooft een inspirerende dag te worden welke draait om hybride werken, tips, trucs en werkgeluk. Hebben we uw interesse gewekt? Lees snel verder waar het programma uit bestaat en hoe u kunt aanmelden!

Het programma

We schotelen natuurlijk een interessant en inspirerend programma voor. De afgelopen jaren zijn organisaties gedwongen om hybride werken in te richten. Maar hoe borg je hybride werken voor de lange termijn in je organisatie, met ook een focus op optimale bereikbaarheid, continue verbetering én vitaliteit? Tijdens onze klantendag verenigen we deze thema’s. We vertellen jullie over de laatste mogelijkheden van ons platform en presenteren we onze roadmap. Daarnaast zal gastspreker Alex Slavenburg van Happimotion ons meer vertellen over werkgeluk bij hybride werken binnen contactcentra. Naast deze inspirerende inhoud bieden we je een geheel verzorgde lunch en een mooie gelegenheid tot netwerken. Kortom: een dag om voldaan van terug te komen!

Datum: Donderdag 23 juni 2022 van 09:00 – 14:30
Locatie: Jaarbeurs MeetUP in Utrecht
Aanmelden: info@unexus.nl 

Kom ook!

Klanten kunnen zichzelf opgeven tot 9 juni 2022 via info@unexus.nl of bel ons via 088 7620 400. Geen klant, maar wel interesse om te komen? Neem ook dan gerust contact met ons op.

We zien u graag op de Unexus klantendag!

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen