Een lange tijd hebben we geen evenement kunnen organiseren. Maar nu we weer mogen, trappen we af met een nieuwe klantendag! Dit belooft een inspirerende dag te worden welke draait om hybride werken, tips, trucs en werkgeluk. Hebben we uw interesse gewekt? Lees snel verder waar het programma uit bestaat en hoe u kunt aanmelden!

Het programma

We schotelen natuurlijk een interessant en inspirerend programma voor. De afgelopen jaren zijn organisaties gedwongen om hybride werken in te richten. Maar hoe borg je hybride werken voor de lange termijn in je organisatie, met ook een focus op optimale bereikbaarheid, continue verbetering én vitaliteit? Tijdens onze klantendag verenigen we deze thema’s. We vertellen jullie over de laatste mogelijkheden van ons platform en presenteren we onze roadmap. Daarnaast zal gastspreker Alex Slavenburg van Happimotion ons meer vertellen over werkgeluk bij hybride werken binnen contactcentra. Naast deze inspirerende inhoud bieden we je een geheel verzorgde lunch en een mooie gelegenheid tot netwerken. Kortom: een dag om voldaan van terug te komen!

Datum: Donderdag 23 juni 2022 van 09:00 – 14:30
Locatie: Jaarbeurs MeetUP in Utrecht
Aanmelden: info@unexus.nl 

Kom ook!

Klanten kunnen zichzelf opgeven tot 9 juni 2022 via info@unexus.nl of bel ons via 088 7620 400. Geen klant, maar wel interesse om te komen? Neem ook dan gerust contact met ons op.

We zien u graag op de Unexus klantendag!

Lees ook

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...

Nieuwe klant Dorset Police op kantoor in Baarn

We werden vorige week vereerd met een bezoek van de Engelse Dorset Police! Deze nieuwe klant heeft besloten om hun ...

Unexus heeft ISO 9001 certificaat behaald!

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en continue verbetering. Daarom zijn we een jaar terug begonnen met het in kaart ...

KCC Gemeente Venlo gebruikt omnichannel omgeving Unexus Connect

Al een tijd lag er bij Gemeente Venlo de vraag voor een omnichannel omgeving. Via een brede marktconsultatie kwam de ...