unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Unexus is de boer opgegaan tijdens Corporatieplein 2019

In de ExpoHouten naast de a27 vond vandaag het Corporatieplein 2019 plaats. Allerlei aanbieders voor zaken die spelen voor woningcorporaties boden zich daar ter beschikking aan op de beurs. Zo ook Unexus.

Samen met John, Wim, Bert en Reinier was Unexus vertegenwoordigd. Unexus kon de bezoekers meer vertellen over de diensten die beschikbaar zijn. Zo bieden wij corporaties intelligente oplossingen voor telefonie, omnichannel en nieuwe chatbottechnologie.

Tijdens de klantsessies hebben we daar dieper op kunnen ingaan, en spraken we bestaande en nieuwe relaties over hun integraties met allerlei platformen en de mogelijkheden van Unexus. De mogelijkheden zijn namelijk verstrekkend en Unexus evolueert mee met de behoeften van de klant.

Zo vertelden we onze bestaande en nieuwe relaties over ontwikkelingen in chatbottechnologie en chatfuncties voor op de website. Ook kwamen de mogelijkheden van communicatietechnologie aan de balie ter sprake. Deze mogelijkheid brengt Unexus binnenkort uit.

Al met al zeker een geslaagde dag. Ter illustratie hieronder een kort fotoverslag.

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen