unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Unexus is de boer opgegaan tijdens Corporatieplein 2019

In de ExpoHouten naast de a27 vond vandaag het Corporatieplein 2019 plaats. Allerlei aanbieders voor zaken die spelen voor woningcorporaties boden zich daar ter beschikking aan op de beurs. Zo ook Unexus.

Samen met John, Wim, Bert en Reinier was Unexus vertegenwoordigd. Unexus kon de bezoekers meer vertellen over de diensten die beschikbaar zijn. Zo bieden wij corporaties intelligente oplossingen voor telefonie, omnichannel en nieuwe chatbottechnologie.

Tijdens de klantsessies hebben we daar dieper op kunnen ingaan, en spraken we bestaande en nieuwe relaties over hun integraties met allerlei platformen en de mogelijkheden van Unexus. De mogelijkheden zijn namelijk verstrekkend en Unexus evolueert mee met de behoeften van de klant.

Zo vertelden we onze bestaande en nieuwe relaties over ontwikkelingen in chatbottechnologie en chatfuncties voor op de website. Ook kwamen de mogelijkheden van communicatietechnologie aan de balie ter sprake. Deze mogelijkheid brengt Unexus binnenkort uit.

Al met al zeker een geslaagde dag. Ter illustratie hieronder een kort fotoverslag.

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen