Afgelopen vrijdag ging Unexus Connect bij Waterschap De Dommel live. Het klantcontactcentrum van Waterschap De Dommel heeft gekozen om haar klantcommunicatie in te richten via het Unexus Connect platform. Door de MS Outlook Calender integratie en een koppeling met Djuma heeft het KCC zicht op de beschikbaarheid van medewerkers én direct inzicht in de klant. Een mooi project, verzorgd door onze projectleider Maurice de Bruin.

Wij zijn ontzettend blij en enthousiast over onze samenwerking en het telefoniesysteem!

Joyce Schellekens – KCC medewerker Waterschap De Dommel
Bekijk welke oplossingen en onderdelen Waterschap De Dommel heeft afgenomen binnen Unexus Connect.

Lees ook

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...

Nieuwe klant Dorset Police op kantoor in Baarn

We werden vorige week vereerd met een bezoek van de Engelse Dorset Police! Deze nieuwe klant heeft besloten om hun ...

Unexus heeft ISO 9001 certificaat behaald!

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en continue verbetering. Daarom zijn we een jaar terug begonnen met het in kaart ...

KCC Gemeente Venlo gebruikt omnichannel omgeving Unexus Connect

Al een tijd lag er bij Gemeente Venlo de vraag voor een omnichannel omgeving. Via een brede marktconsultatie kwam de ...