unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Unexus Academy van start gegaan

Er is ontzettend veel mogelijk binnen het Unexus communicatieplatform. Het is van waarde dat medewerkers die gebruikmaken van de applicaties van alle technische features af weten, maar ook snappen hoe ze deze in de praktijk kunnen inzetten. Tijdens het implementatietraject kunnen nieuwe gebruikers training krijgen over onze software. Daarbij is het gebruik van het Unexus platform heel intuïtief. Desondanks kan het goed zijn om via een extra training alle mogelijkheden eigen te maken of uw kennis eens op te frissen.

Nieuw: Klassikale trainingen in Unexus Academy

Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Door meteen te oefenen blijft de inhoud beter hangen

De trainingen richten zich op het gebruik van applicaties en welke automatiseringen er mogelijk zijn. Door meteen te oefenen tijdens de training blijft de inhoud veel beter hangen. Bovendien leert u veel van elkaar, doordat uw mededeelnemers andere vragen stellen waar u ook van profiteert. Interessant, want vaak zijn verschillende organisaties met andere aspecten van bereikbaarheid bezig. Hierdoor wordt de scope en dus de winst van een training breder.

Wendy, Supervisor bij QuaWonen: “Ik ben blij dat ik de basistraining Supervisor heb gevolgd. Er kan veel meer dan ik wist. Ik had al eens een training hierin gehad, maar de kennis over mogelijkheden die je nog niet gebruikt, zakt toch weer weg. Fijn om er zo samen weer eens stap voor stap doorheen te gaan.”

Chris, Supervisor bij QuaWonen: “Samen met mijn collega wilden we deze training doen om onze kennis aan te scherpen. Ik merk ook de meerwaarde met andere deelnemers. Zo leerde ik bij binnenkomst meteen over de Adhoc-message, een bericht wat je als prompt voor communicatiekanalen kunt installeren. Vanuit het kantoor op Unexus heb ik dit bericht meteen gebruikt voor de werkvloer, waardoor ik mijn collega’s ook direct hielp.”

Bring your own device

Tijdens de trainingen worden de mogelijkheden van de applicatie gedemonstreerd. Daarna maakt u er direct zelf gebruik van. We vragen deelnemers om een eigen laptop mee te nemen. U oefent direct binnen het systeem van je eigen organisatie. Dit zorgt ervoor dat de inhoud van de cursus beter ‘landt’ en langer blijft hangen.

Devika, coördinator & Supervisor bij Stichting Vastgoed Services: “Wat fijn om meteen zoveel te leren. Zoals automatische rapportage. Nu hoef ik maar één keer iets in te stellen en komen de rapportages automatisch binnen zoals ik ze wil ontvangen. Dit scheelt mij maandelijks werk, wat ik nu kan besteden aan het coachen van mijn teamleden.

Testimonial van Devika

Geïnteresseerd in een training?

Naast de basistraining Supervisor bieden we ook een verdiepingstraining Supervisor en een training Technical Overview. We hebben weer een aantal mooie trainingen gepland staan. Bekijk snel of er iets past bij uw rol!

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen