unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Rijnhart Wonen kiest voor Unexus

Rijnhart Wonen is dé woningcorporatie van Leiderdorp en Zoeterwoude en beheert ongeveer 3.500 woningen voor de sociale verhuur. Ook richten ze zich op bijzondere doelgroepen: mensen met een lichamelijke of verstandelijke beperking, statushouders of anderen die door hun persoonlijke situatie niet of nauwelijks zelf een woning kunnen vinden. Om dit te realiseren werken er ongeveer 30 medewerkers en heeft Rijnhart een eigen centraal contactcentrum met 4 medewerkers.

De ontwikkelingen op de Nederlandse woningmarkt zorgen dat ook Rijnhart zich constant ontwikkelt en flink blijft groeien. Het was dus tijd om verder over de toekomstige telefonie infrastructuur te gaan nadenken. Na het eerste contact tussen Rijnhart en Unexus bleek dat Unexus de juiste partij is om Rijnhart daarbij te ondersteunen, en is snel met de realisatie van het project gestart. De bestaande ISDN infrastructuur heeft plaats gemaakt voor VoIP (telefonie via het internet). Nieuwe moderne professionele telefonie in de Cloud is gerealiseerd met het Unexus Platform. Verder zijn onder andere vast-mobiel integratie, presence management, multichannel communicatie en een applicatie koppeling met ViewPoint van Itris opgeleverd.

“Prima samenwerking, korte lijnen en een geweldig systeem om mee te werken.”

Opnieuw heeft Unexus in een zeer korte tijd een nieuwe relatie van wens naar realisatie geholpen. Na de snelle oplevering heeft Unexus uiteraard ook de uitgebreide nazorg en trainingen verzorgd. Een intens project waar we met elkaar een mooi resultaat geboekt hebben. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking en om te zien wat Unexus voor uw bedrijf kan betekenen.

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen