unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Rijnhart Wonen kiest voor Unexus

Rijnhart Wonen is dé woningcorporatie van Leiderdorp en Zoeterwoude en beheert ongeveer 3.500 woningen voor de sociale verhuur. Ook richten ze zich op bijzondere doelgroepen: mensen met een lichamelijke of verstandelijke beperking, statushouders of anderen die door hun persoonlijke situatie niet of nauwelijks zelf een woning kunnen vinden. Om dit te realiseren werken er ongeveer 30 medewerkers en heeft Rijnhart een eigen centraal contactcentrum met 4 medewerkers.

De ontwikkelingen op de Nederlandse woningmarkt zorgen dat ook Rijnhart zich constant ontwikkelt en flink blijft groeien. Het was dus tijd om verder over de toekomstige telefonie infrastructuur te gaan nadenken. Na het eerste contact tussen Rijnhart en Unexus bleek dat Unexus de juiste partij is om Rijnhart daarbij te ondersteunen, en is snel met de realisatie van het project gestart. De bestaande ISDN infrastructuur heeft plaats gemaakt voor VoIP (telefonie via het internet). Nieuwe moderne professionele telefonie in de Cloud is gerealiseerd met het Unexus Platform. Verder zijn onder andere vast-mobiel integratie, presence management, multichannel communicatie en een applicatie koppeling met ViewPoint van Itris opgeleverd.

“Prima samenwerking, korte lijnen en een geweldig systeem om mee te werken.”

Opnieuw heeft Unexus in een zeer korte tijd een nieuwe relatie van wens naar realisatie geholpen. Na de snelle oplevering heeft Unexus uiteraard ook de uitgebreide nazorg en trainingen verzorgd. Een intens project waar we met elkaar een mooi resultaat geboekt hebben. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking en om te zien wat Unexus voor uw bedrijf kan betekenen.

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen