unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Renault Nieuwendijk kiest voor Unexus

Renault Nieuwendijk is sinds 1980 een begrip in de regio in de mobiliteitsbranche. Het familiebedrijf begon in Aalsmeer en is in de loop der jaren uitgebreid met vestigingen in Amstelveen, Uithoorn, Hoofddorp, Hillegom en Lijnden. Sinds de oprichting heeft Nieuwendijk altijd een focus gehad op het blijven innoveren op het gebied van organisatorische en technische ontwikkelingen. Hierdoor blijft Nieuwendijk continue inspelen op de veranderende behoeften van de klant.

Renault Nieuwendijk kiest voor Unexus

Als onderdeel van deze klantgerichte innovaties, heeft het autobedrijf haar klantenservice een upgrade gegeven door de bestaande telefonie structuur te vervangen door een innovatief communicatieplatform. Door te kiezen voor een vast-mobiel integratie, presence management en applicatiekoppelingen binnen Unexus Connect worden alle vestigingen ‘gekoppeld’ en is de flexibiliteit van de oplossing gewaarborgd. Toevoegen van nieuwe medewerkers of extra kanalen worden gemakkelijk mogelijk gemaakt. Zo houdt Renault Nieuwendijk, in samenwerking met Unexus, ook voor de klantcommunicatie, de klant centraal.

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen