Nieuws

Renault Nieuwendijk kiest voor Unexus

Renault Nieuwendijk is sinds 1980 een begrip in de regio in de mobiliteitsbranche. Het familiebedrijf begon in Aalsmeer en is in de loop der jaren uitgebreid met vestigingen in Amstelveen, Uithoorn, Hoofddorp, Hillegom en Lijnden. Sinds de oprichting heeft Nieuwendijk altijd een focus gehad op het blijven innoveren op het gebied van organisatorische en technische ontwikkelingen. Hierdoor blijft Nieuwendijk continue inspelen op de veranderende behoeften van de klant.

Renault Nieuwendijk kiest voor Unexus

Als onderdeel van deze klantgerichte innovaties, heeft het autobedrijf haar klantenservice een upgrade gegeven door de bestaande telefonie structuur te vervangen door een innovatief communicatieplatform. Door te kiezen voor een vast-mobiel integratie, presence management en applicatiekoppelingen binnen Unexus Connect worden alle vestigingen ‘gekoppeld’ en is de flexibiliteit van de oplossing gewaarborgd. Toevoegen van nieuwe medewerkers of extra kanalen worden gemakkelijk mogelijk gemaakt. Zo houdt Renault Nieuwendijk, in samenwerking met Unexus, ook voor de klantcommunicatie, de klant centraal.

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen