unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Oosterpoort is live met Unexus Connect

Oosterpoort is een woningcorporatie die zorgt voor prettig en betaalbaar wonen voor mensen die hier moeilijk zelf voor kunnen zorgen. Ten behoeve hiervan verhuren en beheren ze met zo’n 40 medewerkers ongeveer 5000 woningen in de fraaie gemeentes Berg & Dal en Heumen.

De wens van Oosterpoort was om de verouderde telefonie infrastructuur te vervangen, en het klantcontact te verbeteren. Digitale dienstverlening is een steeds belangrijker onderdeel van de organisatie en Oosterpoort wil hierin faciliteren en aansluiten bij de wensen van alle betrokkenen.

Modern en flexibel communiceren

Oosterpoort wil naast moderne professionele telefonie in de Cloud onder andere een verbeterde vast-mobiel integratie, presence management, voorbereid zijn op omnichannel communicatie en diverse applicatie koppelingen. Met de Unexus Connect oplossing is een hoge mate van flexibiliteit gerealiseerd zowel in schaalbaarheid als in functionaliteit. Uitbreiding van medewerkers, dienstverlening en contactkanalen kunnen door de nieuwe oplossing makkelijk worden gedaan. Ook is het belangrijk dat de medewerkers tijd- en plaats onafhankelijk kunnen werken en dat er maximale interne en externe bereikbaarheid is. Vanzelfsprekend zijn alle koppelingen met Active Directory, Exchange en het CRM systeem (Tobias AX) gerealiseerd.

Unexus; expert in bereikbaarheid

Met de hulp van Unexus Connect biedt Oosterpoort nu effectievere dienstverlening aan hun klanten. Doorverbinden of terugbellen is nu minder vaak nodig wat zorgt voor een hogere tevredenheid bij klanten. Ook kan Oosterpoort real-time het klantcontact en de wachtrij monitoren, analyseren en hierover rapporteren.

Suzan de Bruin, coördinator KlantContactCentrum bij Oosterpoort: “De prettige samenwerking met Frederik, die onze wensen goed begreep, heeft het project perfect doen slagen. Frederik denkt mee en is proactief in zijn aanpak. Ik heb dat als zeer prettig ervaren. Door de goede voorbereiding waren er maar een paar kleine problemen tijdens de implementatie. We zijn dan ook erg tevreden over het product en de samenwerking!”

Dankzij de jarenlange ervaring en best-practice aanpak kijken we terug op een probleemloos verlopen project. We zijn erg tevreden dat we Oosterpoort een volgende stap hebben kunnen laten maken naar een optimale bereikbaarheid en klanttevredenheid. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking en om te zien wat Unexus voor uw organisatie kan betekenen.

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen