Op donderdag 7 juni 2018 is Unexus aanwezig bij het seminar Van Balie naar Klik op de KNVB campus in Zeist. Enkele onderwerpen die tijdens dit seminar aan bod komen zijn: – Hoe bereik ik een klantgerichtere en efficiëntere organisatie? – Hoe klikt dat met de verwachting van de klant?? – Wat zijn de allerlaatste ontwikkelingen op online dienstverlening? – Klantgericht werken – wat is dat eigenlijk precies? – Wat zijn toonaangevende innovatieve en praktische voorbeelden uit de markt? Kortom; een zeer interessant programma waar wij graag een onderdeel van zijn. Het programma start om 12:00 uur en zal rond 16:00 uur worden afgesloten met een ‘Meet & Greet’. Deelname aan het seminar is kosteloos voor corporatiemedewerkers. Locatie:

Meer vragen? Neem contact met ons op!

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...