Op donderdag 7 juni 2018 is Unexus aanwezig bij het seminar Van Balie naar Klik op de KNVB campus in Zeist. Enkele onderwerpen die tijdens dit seminar aan bod komen zijn: – Hoe bereik ik een klantgerichtere en efficiëntere organisatie? – Hoe klikt dat met de verwachting van de klant?? – Wat zijn de allerlaatste ontwikkelingen op online dienstverlening? – Klantgericht werken – wat is dat eigenlijk precies? – Wat zijn toonaangevende innovatieve en praktische voorbeelden uit de markt? Kortom; een zeer interessant programma waar wij graag een onderdeel van zijn. Het programma start om 12:00 uur en zal rond 16:00 uur worden afgesloten met een ‘Meet & Greet’. Deelname aan het seminar is kosteloos voor corporatiemedewerkers. Locatie:

Meer vragen? Neem contact met ons op!

Lees ook

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft ...