Goed onderling contact is nu belangrijker dan ooit. De fysieke afstand tussen de mensen is dan wel groter, maar de behoefte aan het onderhouden en verstevigen van relaties is nog net zo groot als voorheen. Om Unexus juist nu te versterken zijn we erg blij om u voor te stellen aan onze nieuwe collega; Niels Nijman. Als Senior Accountmanager gaat Niels bij Unexus het contact met partners en klanten onderhouden en ons netwerk verder uitbreiden.

Er loopt een technologische rode draad door zijn werkverleden, zo was hij eerder werkzaam bij Philips, TomTom en meest recent was Niels actief als Sales Manager bij SaySimple, verantwoordelijk voor sales in Nederland en uitbreiding in het buitenland. Niels verplaatst zich makkelijk in de situatie van de klant, is oplossingsgericht en krijgt energie van de samenwerking met anderen.

Niels vertelt:

“Ik hou ervan om veelvuldig contact met partners en klanten te onderhouden; horen wat er speelt en als ze problemen ervaren samen naar oplossingen zoeken. De relaties die je hebt zijn cruciaal en ik ben altijd proactief bezig om contact te zoeken en de vinger aan de pols te houden. Daarnaast ga ik nieuwe partners aansluiten en zoveel mogelijk mensen het gemak van het Unexus platform laten ervaren.

Ondanks de beperking rondom corona ben ik blij met mijn start bij Unexus. De bedrijfscultuur is prettig en de ontvangst zeer warm. Tijdens het sollicitatieproces merkte ik al dat Unexus een organisatie is waar professionaliteit hoog in het vaandel staat. Mijn eerste dagen bevestigen dat beeld.

Het leven is natuurlijk niet alleen maar werken, dus daarbuiten doe ik graag leuke dingen met mijn gezin en houd ik van sporten. Ik loop graag hard met m’n loopmaatjes en heb meerdere marathons in binnen- en buitenland gelopen. Naast de gezelligheid die dat brengt is het erg leuk om samen ergens naar toe te werken. Verder sta ik graag af en toe ook op een surfboard, al ben ik een echte mooi-weer surfer.

Kortom; ik ben erg blij met dit nieuwe hoofdstuk en ga me hard inzetten voor al onze huidige, en nieuwe, partners en klanten.”

Van harte welkom Niels.

Wil je graag contact met Niels? Dat kan!

L: LinkedIn / E: niels.nijman@unexus.nl / T:

Lees ook

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...