Op 28 juni organiseert Aareon het Informatiefestival. Dit event – speciaal voor woningcorporaties – richt zich op netwerken, kennisdeling en nieuwe ontwikkelingen in klantcontactprocessen. Als partner van Aareon is Unexus aanwezig bij dit Informatiefestival.

Unexus aanwezig op het Informatieplaza

Op deze dag demonstreren wij ons platform en de ontwikkelingen die wij zien. We vertellen u over hoe wij maximaal ontzorgen en continue verbetering van het klantcontact bieden met ons complete communicatieplatform. Ook demonstreren we onze integraties en uitgebreide mogelijkheden.

Geïnteresseerd? Meld je aan!

Op het Informatiefestival worden verschillende visiesessies gegeven en klantverhalen gepresenteerd, er is een Informatieplaza en er zijn verschillende punten waar software kan worden. Allemaal conform het festivalidee: u hoeft u niet voor sessies in te schrijven. Bekijk ter plekke wat aanspreekt. Netwerken en bijpraten staan centraal, hapjes en drankjes ‘to go’ staan klaar!

Meer informatie

Het Informatieplaza vindt plaats op dinsdag 28 juni a.s. in theater Orpheus in Apeldoorn. Het begint om 12.00 uur (met een inlooplunch) en eindigt rond 17.00 uur.

Aanmelden kan simpel en snel via de website van Aareon. Zien we u daar?

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...