Onze geliefde collega John Palm gaat per februari met pensioen. Een bijzonder moment voor hem, maar spijtig voor ons. We moesten op zoek naar een nieuwe collega die zich wil inzetten als manager Support en Operations. Gelukkig diende de juiste kandidaat zich al snel aan. Marceline de Jongh (50) is namelijk sinds deze maand gestart als manager Support en Operations. Een mooi moment om haar eens wat beter te leren kennen.

Hoi Marceline, hoe ben je bij Unexus terecht gekomen?
“Toen ik de functie voorbij zag komen wist ik dat ik erop moest reageren. Ik zocht een uitdagende rol met verantwoordelijkheid. Ik houd van het managen van mensen en werken met klanten. Dat las ik terug in de rol bij Unexus. Daarnaast zag ik dat de functie open stond vanwege een pensionering. Er was ruimte om een overdracht te doen en dus een zachte landing te organiseren.

De gesprekken gingen snel en ik merkte dat er al vrij vlot veel wederzijds vertrouwen was. De visie van de directie kwam ook overeen met mijn werkwijze. Dat maakte dat het voor mij snel duidelijk was: hier wilde ik graag aan de slag!”

Welke kennis en achtergrond breng jij mee?
“Mijn werkervaring is gevarieerd. Ik heb affiniteit en ervaring met personeel en arbeid, arbeidsbemiddeling voor IT’ers en ICT dienstverlening. Daarnaast ook ervaring in internationale organisaties en software ontwikkeling. In mijn vorige werk was ik ook manager operations. Daar heb ik veel van geleerd, kennis dat ik bij Unexus zeker kan gebruiken. Ik kijk er erg naar uit om op onderzoek te gaan welke dingen anders of beter kunnen.”

Waar wil je allereerst voor inzetten?
“Ik wil vooral aan de slag met het optimaliseren van processen. Uiteindelijk met het oog op een hogere klant- en medewerkerstevredenheid. En daarnaast ga ik de komende tijd mijn uiterste best doen om zoveel mogelijk klanten persoonlijk te ontmoeten. Een leuke uitdaging die veel energie gaat geven!”

Heb je nog een bericht of wens voor John? Je kunt een mailtje sturen naar info@unexus.nl! Wij zorgen dat het bij John terecht komt.

Lees ook

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...