Onze geliefde collega John Palm gaat per februari met pensioen. Een bijzonder moment voor hem, maar spijtig voor ons. We moesten op zoek naar een nieuwe collega die zich wil inzetten als manager Support en Operations. Gelukkig diende de juiste kandidaat zich al snel aan. Marceline de Jongh (50) is namelijk sinds deze maand gestart als manager Support en Operations. Een mooi moment om haar eens wat beter te leren kennen.

Hoi Marceline, hoe ben je bij Unexus terecht gekomen?
“Toen ik de functie voorbij zag komen wist ik dat ik erop moest reageren. Ik zocht een uitdagende rol met verantwoordelijkheid. Ik houd van het managen van mensen en werken met klanten. Dat las ik terug in de rol bij Unexus. Daarnaast zag ik dat de functie open stond vanwege een pensionering. Er was ruimte om een overdracht te doen en dus een zachte landing te organiseren.

De gesprekken gingen snel en ik merkte dat er al vrij vlot veel wederzijds vertrouwen was. De visie van de directie kwam ook overeen met mijn werkwijze. Dat maakte dat het voor mij snel duidelijk was: hier wilde ik graag aan de slag!”

Welke kennis en achtergrond breng jij mee?
“Mijn werkervaring is gevarieerd. Ik heb affiniteit en ervaring met personeel en arbeid, arbeidsbemiddeling voor IT’ers en ICT dienstverlening. Daarnaast ook ervaring in internationale organisaties en software ontwikkeling. In mijn vorige werk was ik ook manager operations. Daar heb ik veel van geleerd, kennis dat ik bij Unexus zeker kan gebruiken. Ik kijk er erg naar uit om op onderzoek te gaan welke dingen anders of beter kunnen.”

Waar wil je allereerst voor inzetten?
“Ik wil vooral aan de slag met het optimaliseren van processen. Uiteindelijk met het oog op een hogere klant- en medewerkerstevredenheid. En daarnaast ga ik de komende tijd mijn uiterste best doen om zoveel mogelijk klanten persoonlijk te ontmoeten. Een leuke uitdaging die veel energie gaat geven!”

Heb je nog een bericht of wens voor John? Je kunt een mailtje sturen naar info@unexus.nl! Wij zorgen dat het bij John terecht komt.

Lees ook

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft ...

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...

Vier voordelen van Business Intelligence voor klantenservice professionals

Klantenservice professionals hebben de verantwoordelijkheid om hoogwaardige dienstverlening en ondersteuning te bieden aan klanten. Informatie speelt daarbij een cruciale rol ...