Een update vanuit onze eigen organisatie. De afgelopen maand zijn we opzoek gegaan naar een vervanging voor de functie manager Support en Operations. Met trots kunnen we melden dat we deze hebben gevonden in John Palm!

John start per december 2021 en gaat zorgen voor verdere verbeteringen en professionalisering van onze bedrijfsvoering door de processen te evalueren en optimaliseren. In dit nieuwsbericht stellen wij hem kort aan u voor.

Van accountmanager naar manager Support & Operations

John is zeker geen onbekende bij Unexus. Al sinds 2015 is hij betrokken geweest bij het uitbreiden en onderhouden van onze klantrelaties in de rol van Accountmanager. John heeft een brede interesse in alle facetten rondom ICT. Gedurende zijn loopbaan heeft hij al vaker ICT-, marketing- en customer servicesystemen geselecteerd, geoptimaliseerd en operationeel aangestuurd. “Ik heb een zwak voor doordachte systemen, wat onder meer een reden om bij Unexus te gaan werken”, vult John aan.

Nieuwe rol

Als support & operations manager gaat John ons team van consultants en supportmedewerkers ondersteunen om het beste uit zichzelf te halen. “Met dit team houd ik regelmatig contact met onze klanten om zo processen te verbeteren en nieuwe mogelijkheden aan te dragen.”

Op de vraag wat hij hoopt te bereiken, vertelt John: “Het huidig operationeel team ken ik goed en bestaat uit professionals die doen wat ze zeggen. Het is een voorrecht om met deze prettige collega’s ervoor te zorgen dat wij onze service verder kunnen uitbouwen en steviger neerzetten. Ik zie ernaar uit om doelgericht, meetbaar en met veel enthousiasme onze klanten te helpen om alles uit ons platform te halen. Exellente performance als dagelijkse uitdaging”.

Dit is Unexus

Het is onze overtuiging dat mensen het verschil maken. Ieder van ons heeft een eigen specialisme waarmee we elkaar aanvullen. Hierdoor zijn we succesvol in het bedenken en leveren van optimale communicatie-oplossingen.

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...