Een update vanuit onze eigen organisatie. De afgelopen maand zijn we opzoek gegaan naar een vervanging voor de functie manager Support en Operations. Met trots kunnen we melden dat we deze hebben gevonden in John Palm!

John start per december 2021 en gaat zorgen voor verdere verbeteringen en professionalisering van onze bedrijfsvoering door de processen te evalueren en optimaliseren. In dit nieuwsbericht stellen wij hem kort aan u voor.

Van accountmanager naar manager Support & Operations

John is zeker geen onbekende bij Unexus. Al sinds 2015 is hij betrokken geweest bij het uitbreiden en onderhouden van onze klantrelaties in de rol van Accountmanager. John heeft een brede interesse in alle facetten rondom ICT. Gedurende zijn loopbaan heeft hij al vaker ICT-, marketing- en customer servicesystemen geselecteerd, geoptimaliseerd en operationeel aangestuurd. “Ik heb een zwak voor doordachte systemen, wat onder meer een reden om bij Unexus te gaan werken”, vult John aan.

Nieuwe rol

Als support & operations manager gaat John ons team van consultants en supportmedewerkers ondersteunen om het beste uit zichzelf te halen. “Met dit team houd ik regelmatig contact met onze klanten om zo processen te verbeteren en nieuwe mogelijkheden aan te dragen.”

Op de vraag wat hij hoopt te bereiken, vertelt John: “Het huidig operationeel team ken ik goed en bestaat uit professionals die doen wat ze zeggen. Het is een voorrecht om met deze prettige collega’s ervoor te zorgen dat wij onze service verder kunnen uitbouwen en steviger neerzetten. Ik zie ernaar uit om doelgericht, meetbaar en met veel enthousiasme onze klanten te helpen om alles uit ons platform te halen. Exellente performance als dagelijkse uitdaging”.

Dit is Unexus

Het is onze overtuiging dat mensen het verschil maken. Ieder van ons heeft een eigen specialisme waarmee we elkaar aanvullen. Hierdoor zijn we succesvol in het bedenken en leveren van optimale communicatie-oplossingen.

Lees ook

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...

Vier voordelen van Business Intelligence voor klantenservice professionals

Klantenservice professionals hebben de verantwoordelijkheid om hoogwaardige dienstverlening en ondersteuning te bieden aan klanten. Informatie speelt daarbij een cruciale rol ...

Terugblik op een inspirerende Klantendag

Afgelopen dinsdag vierden we ons 12,5 jarig jubileum samen met onze klanten in het Spoorwegmuseum in Utrecht. We kijken met ...

Op weg naar verbeterde klantcommunicatie met SWEMP

Onlangs vond de feestelijke ondertekening plaats van de raamovereenkomst tussen SWEMP en Unexus! Wij leveren voor de deelnemers van het SWEMP-samenwerkingsverband ...

Over eerste klanten, huidige ontwikkelingen en onze toekomstplannen

Dit jaar op 1 oktober 2023 bestaan wij 12,5 jaar! Een bijzonder moment, zeker omdat we trots en dankbaar zijn ...