unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Nieuw: Supervisor App voor de smartphone

De Mobiele Supervisor App is vandaag toegevoegd aan het Unexus-platform; met deze handige app, beschikbaar voor zowel Android als iOS, kunnen supervisors de prestaties van hun team real time bekijken op een smartphone.

Met deze eerste versie van de app zijn de volgende functies beschikbaar gemaakt:

  1. Bekijk informatie over eventuele router alarmen (oranje vraagt ​​om aandacht terwijl rood om onmiddellijke actie vraagt).
  2. Geeft statistieken over het serviceniveau, oproepen van de routers die voor de dag zijn toegewezen:
    • Een groene stip naast de router betekent goed serviceniveau.
    • Statusniveau oranje: status is lager dan de onderste routerdrempel; aandacht kan nodig zijn.
    • Rood betekent dat het serviceniveau onder de drempelwaarde is gezakt; onmiddellijke actie is gewenst.
  3. Toont de beschikbare agents met de mogelijkheid om de status te wijzigen of ze uit te loggen door de supervisor.

We weten dat uw werknemers zich niet altijd achter een bureau of een bureau-achtige werkplek bevinden. Met deze nieuwe app zijn de belangrijkste parameters altijd toegankelijk en bij de hand.

U kunt de Mobile Supervisor-app vinden in uw App– of Play Store.

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen