In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben we gevonden in Martin Eenschoten, die met ruime kennis en ervaring in de telecom en ICT een mooie aanvulling is op ons team. In deze blog stellen we hem aan jullie voor!

Klantcontact en telecom

Martin maakt nu sinds december deel uit van het salesteam met Wim Pullens, Niels Nijman en Ton van den Biggelaar. Martin is als ervaren telecom adviseur (sinds 1990) zeker thuis in de vraagstukken rondom klantcontact. Deze hoopt hij dan ook te delen binnen Unexus en voor de klanten veelvuldig in te zetten.

Growth-minded, maar menselijk en integer

Via eerder contact ontstond het gesprek voor een eventuele plaats bij Unexus. Martin vertelt: “Ik heb voor deze functie al veel andere rollen gehad. Maar ik zocht nu echt naar een organisatie die bij mij past”. In de gesprekken kwam Unexus op Martin over als open voor groei, maar wel menselijk en integer. De gesprekken voelden daarom meteen goed. Het duurde niet lang voordat hij zijn besluit had genomen.

Even koffie doen?

In de komende tijd gaat Martin zich verder oriënteren op de werkwijze van Unexus en de mogelijkheden voor verdere groei van onze klanten. Hij zal met de klanten die hem worden toegewezen contact opnemen om uitgebreid kennis te maken. Wellicht kom je hem binnenkort wel tegen!

Lees ook

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...

Nieuwe klant Dorset Police op kantoor in Baarn

We werden vorige week vereerd met een bezoek van de Engelse Dorset Police! Deze nieuwe klant heeft besloten om hun ...

Unexus heeft ISO 9001 certificaat behaald!

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en continue verbetering. Daarom zijn we een jaar terug begonnen met het in kaart ...

KCC Gemeente Venlo gebruikt omnichannel omgeving Unexus Connect

Al een tijd lag er bij Gemeente Venlo de vraag voor een omnichannel omgeving. Via een brede marktconsultatie kwam de ...
Foto van Mathilde van Thuisvester, lacht naar de camera

BI-tool voorwaarde voor een datagedreven organisatie

De rol van data wordt voor de Brabantse woningcorporatie Thuisvester steeds belangrijker. Zijn vastgoeddata altijd al belangrijk geweest, nu wordt ...