unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Livegang van Woonstichting Charlotte van Beuningen

Afgelopen maand heeft Woonstichting Charlotte van Beuningen (voormalig Woonwijze) haar ISDN telefooncentrale vervangen door een modern VoIP communicatieplatform van Unexus!

Over Woonstichting Charlotte van Beuningen

Woonstichting Charlotte van Beuningen organiseert wonen en de woonomgeving van mensen. Ze zijn betrokken bij hun huurders en streven ernaar om de dialoog aan te gaan. Ze stellen zich menselijk en actief op en willen het verschil maken. Zo zijn ze onder andere duurzaam. Op de website van Woonstichting Charlotte van Beuningen staat te lezen over de visie: “Woonstichting Charlotte van Beuningen kiest er heel duidelijk voor om er te zijn voor de mensen die voldoen aan de inkomensgrens of die om andere redenen niet zelf in hun huisvesting kunnen voorzien. Onze focus ligt op Vught waar de meeste van onze ongeveer 3.000 woningen staan. In ander plaatsen waar we huurders hebben zoals ‘s-Hertogenbosch, Moergestel en Haaren, nemen we uiteraard ook onze verantwoordelijkheid”.

Om haar klanten zo goed mogelijk te woord te staan, had Woonstichting Charlotte van Beuningen een vernieuwd en geïntegreerd platform voor alle soorten klantcommunicatie nodig. Unexus had hier de oplossing voor.

De oplossing

Om het communicatieplatform speciaal voor Woonstichting Charlotte van Beuningen zo passend mogelijk te maken, heeft Unexus ze volledig ontzorgt. De projectplanning en projectmanagement is uit handen genomen, de wensen van Woonstichting Charlotte van Beuningen zijn geïnventariseerd en alle implementatie is verzorgd door Unexus. Alle medewerkers zijn uitgerust met een mobiele telefoon en vast-mobiel integratie volgens het Unexus Platform. Alle medewerkers en het platform zijn gekoppeld aan de al gebruikte Microsoft (Office) 365 omgeving.

Cadeautje

Op de foto zijn de medewerkers van de klantenservice van Woonstichting Charlotte van Beuningen en de project engineer van Unexus te zien. Als cadeautje bij de livegang van onze projecten komen we persoonlijk langs, mét taart!

Onze Wilfred en medewerkers van Woonstichting Charlotte van Beuningen met de Unexus-taart!
Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen