unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Livegang van Woonstichting Charlotte van Beuningen

Afgelopen maand heeft Woonstichting Charlotte van Beuningen (voormalig Woonwijze) haar ISDN telefooncentrale vervangen door een modern VoIP communicatieplatform van Unexus!

Over Woonstichting Charlotte van Beuningen

Woonstichting Charlotte van Beuningen organiseert wonen en de woonomgeving van mensen. Ze zijn betrokken bij hun huurders en streven ernaar om de dialoog aan te gaan. Ze stellen zich menselijk en actief op en willen het verschil maken. Zo zijn ze onder andere duurzaam. Op de website van Woonstichting Charlotte van Beuningen staat te lezen over de visie: “Woonstichting Charlotte van Beuningen kiest er heel duidelijk voor om er te zijn voor de mensen die voldoen aan de inkomensgrens of die om andere redenen niet zelf in hun huisvesting kunnen voorzien. Onze focus ligt op Vught waar de meeste van onze ongeveer 3.000 woningen staan. In ander plaatsen waar we huurders hebben zoals ‘s-Hertogenbosch, Moergestel en Haaren, nemen we uiteraard ook onze verantwoordelijkheid”.

Om haar klanten zo goed mogelijk te woord te staan, had Woonstichting Charlotte van Beuningen een vernieuwd en geïntegreerd platform voor alle soorten klantcommunicatie nodig. Unexus had hier de oplossing voor.

De oplossing

Om het communicatieplatform speciaal voor Woonstichting Charlotte van Beuningen zo passend mogelijk te maken, heeft Unexus ze volledig ontzorgt. De projectplanning en projectmanagement is uit handen genomen, de wensen van Woonstichting Charlotte van Beuningen zijn geïnventariseerd en alle implementatie is verzorgd door Unexus. Alle medewerkers zijn uitgerust met een mobiele telefoon en vast-mobiel integratie volgens het Unexus Platform. Alle medewerkers en het platform zijn gekoppeld aan de al gebruikte Microsoft (Office) 365 omgeving.

Cadeautje

Op de foto zijn de medewerkers van de klantenservice van Woonstichting Charlotte van Beuningen en de project engineer van Unexus te zien. Als cadeautje bij de livegang van onze projecten komen we persoonlijk langs, mét taart!

Onze Wilfred en medewerkers van Woonstichting Charlotte van Beuningen met de Unexus-taart!
Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen