unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Laurentius kiest ook voor Unexus

Laurentius is een woningcorporatie in Breda. Ze verhuren en onderhouden ongeveer 7.500 woningen in de gemeentes Breda en Alphen-Chaam. Laurentius gaat voor goed en betaalbaar wonen voor iedereen van jong tot oud.

De Brabantse woningcorporatie was op zoek naar een toekomstbestendig telefoniesysteem en een betrouwbare, ervaren partner om dit te realiseren. Na een uitvoerig onderzoek viel de keuze op Unexus Connect.

Communicatieplatform van de toekomst

Unexus biedt een hoge mate van flexibiliteit binnen de oplossing, zowel in schaalbaarheid als in functionaliteit. De oplossing voorziet in vele communicatiemogelijkheden zoals telefonie, (web)chat, e-mail, WhatsApp en sms. Unexus Connect is het Cloud platform voor onbezorgd telefoneren en het bieden van optimale klantenservice.

Alle bestaande randapparatuur zoals telefoontoestellen en headsets konden bij Laurentius in gebruik blijven, wat natuurlijk erg handig en kostenbesparend is. De medewerkers zijn echter niet gebonden aan hun vaste telefoontoestel en kunnen desgewenst ook werken met een softphone op de PC of met de mobiele telefoon. Onze mobiele app is hiervoor uiteraard beschikbaar. Dankzij de real-time informatie over status en bereikbaarheid vinden er minder onbeantwoorde contactmomenten plaats. De intelligente Unexus routering zorgt altijd voor het doorverbinden naar de juiste personen.

Unexus Connect kan iedere organisatie verbeteren en ontzorgen

Uiteraard is er ook gezorgd voor een vlekkeloze integratie met bestaande applicaties van Laurentius zoals Active Directory, Exchange en Cegeka Empire. Dankzij het verbeteren van de rapportagemogelijkheden is er veel meer inzicht in het presteren van de organisatie en de klantervaringen. Net als vele andere woningcorporaties ervaart Laurentius nu het voordeel van het Unexus Connect communicatieplatform.

Monique Gijsbrechts, teamleider klantenservice bij Laurentius: “Wij zijn erg blij met Unexus Connect. Het systeem is simpel in gebruik, werkt gemakkelijk en geeft écht inzicht in de bereikbaarheid van de klantenservice van Laurentius voor onze bewoners en samenwerkingspartners.”

Dankzij de jarenlange ervaring en best-practice aanpak kunnen we wederom terugkijken op een probleemloos verlopen project. We zijn erg tevreden dat we Laurentius op weg hebben geholpen naar een optimale bereikbaarheid en klanttevredenheid. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking en om te zien wat Unexus voor uw bedrijf kan betekenen.

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen