unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Laurentius kiest ook voor Unexus

Laurentius is een woningcorporatie in Breda. Ze verhuren en onderhouden ongeveer 7.500 woningen in de gemeentes Breda en Alphen-Chaam. Laurentius gaat voor goed en betaalbaar wonen voor iedereen van jong tot oud.

De Brabantse woningcorporatie was op zoek naar een toekomstbestendig telefoniesysteem en een betrouwbare, ervaren partner om dit te realiseren. Na een uitvoerig onderzoek viel de keuze op Unexus Connect.

Communicatieplatform van de toekomst

Unexus biedt een hoge mate van flexibiliteit binnen de oplossing, zowel in schaalbaarheid als in functionaliteit. De oplossing voorziet in vele communicatiemogelijkheden zoals telefonie, (web)chat, e-mail, WhatsApp en sms. Unexus Connect is het Cloud platform voor onbezorgd telefoneren en het bieden van optimale klantenservice.

Alle bestaande randapparatuur zoals telefoontoestellen en headsets konden bij Laurentius in gebruik blijven, wat natuurlijk erg handig en kostenbesparend is. De medewerkers zijn echter niet gebonden aan hun vaste telefoontoestel en kunnen desgewenst ook werken met een softphone op de PC of met de mobiele telefoon. Onze mobiele app is hiervoor uiteraard beschikbaar. Dankzij de real-time informatie over status en bereikbaarheid vinden er minder onbeantwoorde contactmomenten plaats. De intelligente Unexus routering zorgt altijd voor het doorverbinden naar de juiste personen.

Unexus Connect kan iedere organisatie verbeteren en ontzorgen

Uiteraard is er ook gezorgd voor een vlekkeloze integratie met bestaande applicaties van Laurentius zoals Active Directory, Exchange en Cegeka Empire. Dankzij het verbeteren van de rapportagemogelijkheden is er veel meer inzicht in het presteren van de organisatie en de klantervaringen. Net als vele andere woningcorporaties ervaart Laurentius nu het voordeel van het Unexus Connect communicatieplatform.

Monique Gijsbrechts, teamleider klantenservice bij Laurentius: “Wij zijn erg blij met Unexus Connect. Het systeem is simpel in gebruik, werkt gemakkelijk en geeft écht inzicht in de bereikbaarheid van de klantenservice van Laurentius voor onze bewoners en samenwerkingspartners.”

Dankzij de jarenlange ervaring en best-practice aanpak kunnen we wederom terugkijken op een probleemloos verlopen project. We zijn erg tevreden dat we Laurentius op weg hebben geholpen naar een optimale bereikbaarheid en klanttevredenheid. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking en om te zien wat Unexus voor uw bedrijf kan betekenen.

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen