Nieuws

John Palm is onze nieuwe manager Support & Operations

Een update vanuit onze eigen organisatie. De afgelopen maand zijn we opzoek gegaan naar een vervanging voor de functie manager Support en Operations. Met trots kunnen we melden dat we deze hebben gevonden in John Palm!

John start per december 2021 en gaat zorgen voor verdere verbeteringen en professionalisering van onze bedrijfsvoering door de processen te evalueren en optimaliseren. In dit nieuwsbericht stellen wij hem kort aan u voor.

Van accountmanager naar manager Support & Operations

John is zeker geen onbekende bij Unexus. Al sinds 2015 is hij betrokken geweest bij het uitbreiden en onderhouden van onze klantrelaties in de rol van Accountmanager. John heeft een brede interesse in alle facetten rondom ICT. Gedurende zijn loopbaan heeft hij al vaker ICT-, marketing- en customer servicesystemen geselecteerd, geoptimaliseerd en operationeel aangestuurd. “Ik heb een zwak voor doordachte systemen, wat onder meer een reden om bij Unexus te gaan werken”, vult John aan.

Nieuwe rol

Als support & operations manager gaat John ons team van consultants en supportmedewerkers ondersteunen om het beste uit zichzelf te halen. “Met dit team houd ik regelmatig contact met onze klanten om zo processen te verbeteren en nieuwe mogelijkheden aan te dragen.”

Op de vraag wat hij hoopt te bereiken, vertelt John: “Het huidig operationeel team ken ik goed en bestaat uit professionals die doen wat ze zeggen. Het is een voorrecht om met deze prettige collega’s ervoor te zorgen dat wij onze service verder kunnen uitbouwen en steviger neerzetten. Ik zie ernaar uit om doelgericht, meetbaar en met veel enthousiasme onze klanten te helpen om alles uit ons platform te halen. Exellente performance als dagelijkse uitdaging”.

Dit is Unexus

Het is onze overtuiging dat mensen het verschil maken. Ieder van ons heeft een eigen specialisme waarmee we elkaar aanvullen. Hierdoor zijn we succesvol in het bedenken en leveren van optimale communicatie-oplossingen.

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen