unexus-contact-solutions-header

Nieuws

John Palm is onze nieuwe manager Support & Operations

Een update vanuit onze eigen organisatie. De afgelopen maand zijn we opzoek gegaan naar een vervanging voor de functie manager Support en Operations. Met trots kunnen we melden dat we deze hebben gevonden in John Palm!

John start per december 2021 en gaat zorgen voor verdere verbeteringen en professionalisering van onze bedrijfsvoering door de processen te evalueren en optimaliseren. In dit nieuwsbericht stellen wij hem kort aan u voor.

Van accountmanager naar manager Support & Operations

John is zeker geen onbekende bij Unexus. Al sinds 2015 is hij betrokken geweest bij het uitbreiden en onderhouden van onze klantrelaties in de rol van Accountmanager. John heeft een brede interesse in alle facetten rondom ICT. Gedurende zijn loopbaan heeft hij al vaker ICT-, marketing- en customer servicesystemen geselecteerd, geoptimaliseerd en operationeel aangestuurd. “Ik heb een zwak voor doordachte systemen, wat onder meer een reden om bij Unexus te gaan werken”, vult John aan.

Nieuwe rol

Als support & operations manager gaat John ons team van consultants en supportmedewerkers ondersteunen om het beste uit zichzelf te halen. “Met dit team houd ik regelmatig contact met onze klanten om zo processen te verbeteren en nieuwe mogelijkheden aan te dragen.”

Op de vraag wat hij hoopt te bereiken, vertelt John: “Het huidig operationeel team ken ik goed en bestaat uit professionals die doen wat ze zeggen. Het is een voorrecht om met deze prettige collega’s ervoor te zorgen dat wij onze service verder kunnen uitbouwen en steviger neerzetten. Ik zie ernaar uit om doelgericht, meetbaar en met veel enthousiasme onze klanten te helpen om alles uit ons platform te halen. Exellente performance als dagelijkse uitdaging”.

Dit is Unexus

Het is onze overtuiging dat mensen het verschil maken. Ieder van ons heeft een eigen specialisme waarmee we elkaar aanvullen. Hierdoor zijn we succesvol in het bedenken en leveren van optimale communicatie-oplossingen.

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen